E39noobie Skrevet Desember 5, 2023 Share Skrevet Desember 5, 2023 Hei. Nokså ny med bmw og bil generelt, men har et spørsmål angående Stab stag Fått mangel i kontroll på slark i stabstag begge sider forran, så regner med å bytte disse. Ser di har standard lengde 240mm inne hos Biltema, men når jeg måler mine er disse rundt 280mm-290mm. Kan dette være noe som er byttet av forrige eier når han monterte senkesett? Evt hva konsekvens blir ved bruk av standard lengde stab stag sammen med senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 6, 2023 Share Skrevet Desember 6, 2023 Du får ikke montert på verken for lange eller for korte stag. Du må ha rett lengde. Hvilken bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39noobie Skrevet Desember 6, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2023 2 minutter siden, Otis skrev: Du får ikke montert på verken for lange eller for korte stag. Du må ha rett lengde. Hvilken bil? Bmw e39 2002 mod sedan, påmontert coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 6, 2023 Share Skrevet Desember 6, 2023 Hehe, når jeg tenker meg om så er det jo faktisk ingen forskjell på stabilisator stag på senket og ikke senket bil, for festet for staget er en fast avstand. Senking foregår på øversiden av festene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 6, 2023 Share Skrevet Desember 6, 2023 Ja, den originale braketten er fast, så med mindre lenkearmen på coilovere går i demperen så skal man ha standard lengde, Biltema er det jo ikke sikkert at har riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 20 timer siden, E39noobie skrev: Bmw e39 2002 mod sedan, påmontert coilovers E39 har lik lengde uansett høyde, kjøpe ny lemførder om du vil de skal vare ut året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå