thansen Skrevet Januar 23 Share Skrevet Januar 23 Hei, oppdaget noen oljeflekker i snøen, samt at oljenivået var litt lavt på min x3 e83 2004. Lurte på om det er noe "vanlige" lekasjer på denne m47d20 motoren? Selve oljepanna er fin, og ingen lekasjer ved pakningen. Olje som lekker fra turboen? Eller intercooler o-ringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 23 Share Skrevet Januar 23 Min m47 hadde sprekke i toppdeksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 23 Share Skrevet Januar 23 Muligens trykkslanger på intercooler? Ikke sikkert det lekker så mye eksternt. Det kan være forbruk, for alle motorer bruker litt olje. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 23 Share Skrevet Januar 23 Noen M47 ånder myye fra toppen. Den oljen går inn i turbo og gjennom intercooler. Da blir det liggende en del olje i bunnen av intercooler som ofte lekker ut der trykkeslangen som kommer fra turbo går inn i intercoler.. Veldig vanlig. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thansen Skrevet Januar 23 Forfatter Share Skrevet Januar 23 44 minutes ago, Øyvind L. said: Noen M47 ånder myye fra toppen. Den oljen går inn i turbo og gjennom intercooler. Da blir det liggende en del olje i bunnen av intercooler som ofte lekker ut der trykkeslangen som kommer fra turbo går inn i intercoler.. Veldig vanlig. Det jeg også mistenker. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå