Gå til innhold

bimmer kan kjøres uten nøkkel


Rogeng
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kan starte bilen med nøkkel tilstede , for å varme opp. glemmer jeg nøkkel i en annen jakke ka n jeg allikevel sette meg inn å kjøre. når jeg stopper vil selvfølgelig ikke bilen starte. kan det proggrameres slik at bilen ikke kan settes i drive uten nøkkel?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at du må begynne å låse bilen med knapp når du går fra den ved oppvarming, da blir det vanskelig å komme seg inn igjen og dra av gårde uten nøkkel. Sperre for girspak tror ikke jeg at du får laget på noe vettug vis, det er i alle fall ikke standardfunksjonalitet meg bekjent. Hvilken bil er det? Nyere biler gir vel beskjed om man begynner å kjører uten nøkkel (husker ikke om BMW gjør det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv prestert å dra på langtur med en nøkkel som ligger igjen hjemme. Teit opplevelse, hvor løsningen ble å putte nøkkelen i bukselomma i stedet! Svært sjeldent jeg bytter bukse mellom oppstart og avreise 🙃 Bilen sier også ifra at nøkkel mangler, så kunne ikke skylde på så mye annet enn meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F10’en min sier ifra om nøkkelen fjernes fra bilen mens den går. Men den kan fortsatt kjøres. Er det slik at bilen ikke sier fra overhodet? Hvilken modell er dette?

Endret av *MrB*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...