Mr. Erling Skrevet Mai 2 Share Skrevet Mai 2 Vurderer å installere kameraet Advanced Car Eye 3.0 Pro på en BMW Z4 (G29), som ikke er produsert enda, kun i bestilling. Min lokale BMW ''pusher'' ber om kr. 6.400,- for en installasjon, som BMW selv sier i sine annonser tar 120 minutter.🤔 Kamera koster selv det stiiive kr. 6.500,- På mine gamle BMWer, f10 & F13 ville jeg ikke installere fordi bilen stoppet kamera når tenning ble slått av. Iflg. ovennevnte ''pusher'' vil ikke det skje lengre. Noen meninger / erfaringer / tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Mai 2 Share Skrevet Mai 2 (endret) 3 hours ago, Mr. Erling said: Vurderer å installere kameraet Advanced Car Eye 3.0 Pro på en BMW Z4 (G29), som ikke er produsert enda, kun i bestilling. Min lokale BMW ''pusher'' ber om kr. 6.400,- for en installasjon, som BMW selv sier i sine annonser tar 120 minutter.🤔 Kamera koster selv det stiiive kr. 6.500,- På mine gamle BMWer, f10 & F13 ville jeg ikke installere fordi bilen stoppet kamera når tenning ble slått av. Iflg. ovennevnte ''pusher'' vil ikke det skje lengre. Noen meninger / erfaringer / tips? Er du sikker på at den slås av på F1x? I følge monterinsanvisning er det på Terminal 30, så den har konstant strøm. Jeg ville sagt at 120min er veldig optimistisk, da må du være kjapt altså. Spesielt siden ACE 3 også inluderer kamera bak, så må legge ledning i hele bilen. Jeg ville satt av 4 timer. Forresten, thinkware er produsenten til ACE3.0, de selger universele løsninger og. Ser jeg kjapt på ACE 3.0 ser jeg ingenting som tyder på at det er noe mer integrasjon, siden eneste man plugger inn på er sikringsboksen for å få strøm på terminal 30 (Parking mode) og terminal 15 (driving mode). Så det kan være mulighet å spare litt penger der Endret Mai 2 av mr.pingu Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet Mai 2 Share Skrevet Mai 2 Vurderte å kjøpe Car eye 3.0 til min 330e også, men her blir det viofo A139 isteden. Jeg kan ikke finne noe dokumentasjon på hvilken sensor car eye 3.0 bruker, men jeg kan ikke si jeg er imponert av bildekvaliteten jeg ser på youtube... Viofo A139 og Vantrue N4 pro er lysår foran i bildekvalitet med Sony Starvis 2 sensoren. Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå