Morten99 Skrevet Mai 10 Forfatter Share Skrevet Mai 10 Jeg ser nå at på min x130 så er pin 6 plugget, ikke 8. Skal det egentlig være en ledning er også? Eller skal det holde å gjøre det du sier jeg skal gjøre? @Saltkjelen Jeg ser at på AHL lykten at den har en pinne på alle utenom pin 8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 Det er alle pinnene foruten pin 8 som skal være i bruk med AHL. Uten AHL er det absolutt alle pinnene som skal være i bruk. Pin 6 på X130 går til pin 12 på X12. Dette er signal fjernlys venstre side. Her har du venstre (E7) og høyre (E8): mr.pingu og Morten99 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten99 Skrevet Mai 14 Forfatter Share Skrevet Mai 14 Hei @Saltkjelen, da har jeg prøvd følgene på kontakt x130: Flyttet pin 11(blå/brun) til pin 10 Flyttet pin 8(gul/rød) til pin 9 Flytte pin 9 (gul/brun) til pin 6 som var plugget. Flytte plugg til pin 8 Fjern pin 10(blå/rød) (bruke pin til å koble på jord) Legge jord fra pin 4(brun) til pin 11. Alt av lys virker, men ikke noe kurvelys når jeg skrur på motoren og prøver å svinge. Jeg så at den LM2 AHL modulen jeg kjøpte hadde litt irr på kortet. Men jeg rengjorde alt med kontakt spray og tannkost. Vet ikke om det kan være problemet? Det skal vel fremdeles virke om høyre lykt er plugget ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 14 Share Skrevet Mai 14 Går ut fra at du har kodet og at lysbryteren står i A til venstre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten99 Skrevet Mai 14 Forfatter Share Skrevet Mai 14 @SaltkjelenJa, det stemmer, han som kodet den sa at det skulle kun være å koble om på ledningen så skal det virke. Han sa at han ikke fikk kontakt med AHL styre enhetene på lyktene etter han hadde kodet om, men det var nokk fordi kontakten ikke var koblet om på enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 14 Share Skrevet Mai 14 Får du kontakt nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten99 Skrevet Mai 19 Forfatter Share Skrevet Mai 19 @Saltkjelen Den mangler noe kontakt med LM2en angående BUS. Alle disse no-comunication feilene hadde jeg ikke før jeg koblet om på lykten, men jeg mistenker litt at jeg har koblet om feil på pinne på venstre lykt, kan det stemmer den pinouten du sendte til meg er til høyre lykt? Jeg tenker å prøve å pinne om slik som den sier på det første bilde. Så legger jeg til litt flere bilder om hva ISTA sier. Men den i indre lyse på lykten lyser ikke i det heletatt, antar det er til kurvelyset. Så det skrur seg vel på når AHLen virker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå