petersiket Skrevet Juni 3 Share Skrevet Juni 3 Hei. Jeg har muligens et eller annet problem med bilen min som jeg håper noen kunne hjelpe meg med. For kontekst ca ei uke siden så satt ene kalipperen fast fremme så jeg måtte innom verkstedet og bytte den samtidig sjekke ut tilstanden på resten av bremsene. I siste 3-4 dager så får jeg opp gul varsellampe om anti-spin men kun når jeg starter eller slår av bilen og kun vises på den minste skjermen. Hvis jeg trykker på den DTC knappen som er under radioen så får jeg ikke opp noe beskjed om at den er av eller/på. Har noen her vært bort i noe lignende, er litt spesielt at det kommer opp kun når jeg slår av eller på bilen. Bilde også vedlagt av symbolen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 3 Share Skrevet Juni 3 Det der er auto start-stopp du. Uansett hva det er så bør du starte med å lese ut feilkoder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petersiket Skrevet Juni 4 Forfatter Share Skrevet Juni 4 Okei, da har jeg lest feil, hva er formålet med auto-start stopp? Er det den funksjonen som stopper motoren ved et lyskryss for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Juni 4 Share Skrevet Juni 4 48 minutter siden, petersiket skrev: Okei, da har jeg lest feil, hva er formålet med auto-start stopp? Er det den funksjonen som stopper motoren ved et lyskryss for eksempel? Ja det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 4 Share Skrevet Juni 4 Funksjonen er å spare diesel/miljøet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petersiket Skrevet Juni 6 Forfatter Share Skrevet Juni 6 Takk for svar alle sammen! Det er bare litt merkelig med tanke på at denne symbolet kom nå nylig etter at jeg har hatt bilen på verksted, ellers så har ikke den kommet på dashbordet før. Der er et knapp som er for å slå av/på men det ser ikke ut til å gjøre noe forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 6 Share Skrevet Juni 6 Det kan være pga dårlig batteri/lite strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 6 Share Skrevet Juni 6 Det kan ha vært feil på systemet eller at noen kodet ut funksjonen før. Hvis verkstedet oppdaterer programvare kan du få opp sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå