kjelljakob97 Skrevet Juni 15 Share Skrevet Juni 15 Heisann! Ble stoppet av SVV og må på visning pga felger ikke er godkjent i vognkort da de er bredere bak enn forran. Jeg vil prøve å få godkjent disse felgene, men sliter med å finne dokumentasjon. Ser at BMW ikke hadde større en 10,0x21 bak på 535D osv. Så jeg får ikke dokumentasjon fra bmw på at 10,5 passer F11. Noen som har klart å få det godkjent før? isåfall gjerne del fremgangsmåten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 15 Share Skrevet Juni 15 (endret) Nytter vel ikke å komme med dokumentasjon fra noen andre enn BMW eller produsenten av de aktuelle felgene? 🤔 BBS har jo TÜV papirer for sine felger, deriblant 20x9" foran og 20x10,5" bak (CH653 & CH657) til F11. Endret Juni 16 av Daniel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 16 Share Skrevet Juni 16 Ingen problem dersom du har TÜV-papirer fra felgprodusenten som beskriver bruk på den aktuelle bilen. Jeg har eksempelvis det på OZ-felgene på 4-serien min. Ellers blir det nok særdeles vrient å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 16 Share Skrevet Juni 16 Hvilket innpress har de, hvis det er så lavt at de stikker ut forbi skjemen, så blir det sikkert vanskelig å få godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 18 Forfatter Share Skrevet Juni 18 Impress er 40 bak og 35 forran. Bilen er godkjent med 30 på alle 4 akslinger, og vil da gå over kravet på 15mm totalt. Har ikke TÜV godkjenning på felgene, så blir nok glemmesak å få de godkjent Ble kjøpt 19 Toms som er 8,5 hele veien som ble levert originalt til F11, så skal nok ordne seg nå. Takker for alle svar! ☺️ papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå