Gå til innhold

Oljeforbruk X3

Arildx3
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Eg har ein X3 2006 mod med 2,0i bensin 150hk. Km.stand 197 000 Var nett på ein lengre tur, og på 1300 km svei den av 3 liter olje. Det er blå røyk frå eksos. Det er og trykk frå oljepåfyllinga. Er motoren boss? Eller kan det vera eg har eit problem med veivhusventilasjon (pcv) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukjent med Bmw, men har lese meg til at ventiltetningar er ein svakhet på N46 ja. Og det kan godt hende er tilfelle her og.  Men først må eg få gjort noko med trykket under toppdekselet. Det eg har funne ut er at disse motorane visstnok skal ha svakt vacum når du opnar oljepåfyllinga. I min er det ganske mykje overtrykk. Derfor håpar eg det kan vera defekt veivhusventilasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel gi det et forsøk med pcv-bytte. Alt tilhørende i plast kommer sikkert til å knekke, så du kan kanskje kjøpe sånn komplett Febi-kit som har alle slangene i tillegg. Normalt vil jeg anbefale originale deler på sånt, men her er det kanskje siste mulighet for bilen/motoren med både kjente og ukjente problemer, så akkurat her vil jeg si at uoriginalt får duge. Forhåpentligvis får du forbruket ned på mer tålelig nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det samme ja....får ein sjangse med billig uoriginalt kit med oljesep. og slangar. Skulle det funka, får eg heller spandera på originalt neste gong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...