theblackpearl Skrevet Juni 26 Share Skrevet Juni 26 Hei, da er det påtide og flushe servo fluid'en på bilen min. CHF-11S er det jeg skal fylle på min (det som står på lokket) Men er det stor forskjell i kvalitet i forhold til varighet på slike oljer? Hvordan er GS sin BMW orginal CHF olje opp i mot feks Biltema sin? Eller om han kjøper ett annet merke på feks bilxtra, thansen eller lignende? Ser GS selger den olja veldig dyrt i forhold til andre nettsider jeg har funnet samme olja på. Så vurderer og bestille fra nettet. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 26 Share Skrevet Juni 26 I teorien skal de jo være like gode, vil jeg tro, siden de har samme type olje. Men jeg vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 26 Share Skrevet Juni 26 Jeg kjøpte nylig på Koed, var vel ca. 250kr/L (med rabatt), så den 50-lappen over Biltema sin tenkte jeg var grei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theblackpearl Skrevet Juni 26 Forfatter Share Skrevet Juni 26 Okey, takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juni 26 Share Skrevet Juni 26 Har lurt på det samme men jeg kjørte også safe og kjøpte Pentosin fra Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 26 Share Skrevet Juni 26 Den er sikkert god nok den fra Biltema, men jeg føler ikke at de er noe særlig billige på pris. Når man f.eks. får motorolje fra premium merker på tilbud til ca. samme literpris som 'tema, så blir det som regel ikke sistnevnte. Biltema virker bare billig om man sammenligner mot BilXtra og diverse andre i samme gata som selger oljeprodukter til 2-3x markedspris. Hpi og Otis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theblackpearl Skrevet Juni 26 Forfatter Share Skrevet Juni 26 Ser Febi Bilstein også har en som var litt billigere en Pentosin. Men jeg kjøper meg nok bare Pentosin, betaler heller 50kr mer for sikkerhetskylden. Hadde det vert snakk om 10 liter olje, så kunne jeg sikkert vurdert noe annet men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå