oljalyn Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 Har problemer med abs og dsc som kommer på når jeg kjører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron788m Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 Hei Hvis skriver hvordan bil du har, hvordan type feilmelding og hva symptomene er, så vil nok mange svare at du må ha en god diagnose med diagnoseapparat i tillegg. 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 (endret) Et øyeblikk. Skal ta en titt i glasskula.. Endret Juli 19 av Øyvind L. TurboJens, RemyNG, Otis og 2 andre reagerte på dette 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oljalyn Skrevet Juli 19 Forfatter Share Skrevet Juli 19 Hei takker for raskt svar. Jeg har en bmw e65 730d 2002 mod. Den er ikke godkjent fra biltilsynet da det lyser fra abs, har skiftet følere på begge sider fremme , men det viser det samme med abs, og dsc kommer på og . mr.pingu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 1 time siden, oljalyn skrev: Hei takker for raskt svar. Jeg har en bmw e65 730d 2002 mod. Den er ikke godkjent fra biltilsynet da det lyser fra abs, har skiftet følere på begge sider fremme , men det viser det samme med abs, og dsc kommer på og . HAR du sjekket feilkodene? Hvis ikke burde du få gjort det, for ellers må vi stole på glasskula til @Øyvind L. og den har jeg hørt ikke er så god..! mr.pingu, Øyvind L., TurboJens og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 6 minutter siden, Alpejohn skrev: HAR du sjekket feilkodene? Hvis ikke burde du få gjort det, for ellers må vi stole på glasskula til @Øyvind L. og den har jeg hørt ikke er så god..! 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå