Tony Soprano Skrevet Juli 20 Share Skrevet Juli 20 Hva er gjengs pris på liten steinsprutskade ? (Skal betale denne selv uten forsikring) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 20 Share Skrevet Juli 20 4 minutter siden, Tony Soprano skrev: Hva er gjengs pris på liten steinsprutskade ? (Skal betale denne selv uten forsikring) Hvorfor ikke bare ta det på forsikring? Kommer jo an på om de kan fikse skaden eller må bytte hele ruta, må den byttes er det alt i fra 10.000-12.000kr egenandel er på 1000-2500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Juli 20 Share Skrevet Juli 20 25 minutter siden, Tony Soprano skrev: Hva er gjengs pris på liten steinsprutskade ? (Skal betale denne selv uten forsikring) Av erfaring med at vi på verkstedet får betalt under 30 min for jobben, så tipper jeg maks 1000 lappen. 23 minutter siden, Snagg30 skrev: 10.000-12.000kr Det var billig 😅 På f.eks E-tron er skifte av frontrute nesten 28 000 kr inkl mva 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 20 Share Skrevet Juli 20 Jeg mente 10.000-20.000kr men bommet litt uansett da ja, sinnsyk pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 20 Forfatter Share Skrevet Juli 20 6 minutter siden, ///M-ini95 skrev: 36 minutter siden, Tony Soprano skrev: Av erfaring med at vi på verkstedet får betalt under 30 min for jobben, så tipper jeg maks 1000 lappen Takker 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 23 Share Skrevet Juli 23 Kosta 18500,- å bytte ruta på min G30 540d. IF har nå økt egenandelen til 3000,- også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå