///M-ini95 Skrevet August 29 Share Skrevet August 29 (endret) 7 timer siden, mr.pingu skrev: Transport mode hadde du merka, da blir halvparten av ECU’er slått av og får du en juletre som du kan konkurrere med i VG sin årlige «fineste julepynt» konkurranse Nja ikke helt juletre som biler hvor PDI enda ikke har blitt utført. Transport mode på luftfjæringen gir en feilmelding i idrive hvor det står "Chassis function restricted" eller noe sånt. Iallefall ikke på F11 etter hva jeg har erfart. Endret August 29 av ///M-ini95 mr.pingu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet August 29 Share Skrevet August 29 7 hours ago, E.C. said: Aha, e39 kunne lure seg i "assembly mode" uten at man merket det på annet enn høyden. Aha, e39 kan jeg ikke uttale meg noe om men den har nok litt mindre komplisert elekronikk kan jeg tenke meg. 43 minutes ago, ///M-ini95 said: Nja ikke helt juletre som biler hvor PDI enda ikke har blitt utført. Transport mode på luftfjæringen gir en feilmelding i idrive hvor det står "Chassis function restricted" eller noe sånt. Iallefall ikke på F11 etter hva jeg har erfart. interessant, på min F48 hvor jeg skulle tro det var på lik linje med F11 elektronikk-messig får jeg opp masse feil når i transport mode. Feil på lykter, feil på chassis, feil på hengerfeste, feil på PDC. Altså bilen er nærmest ubrukbart før man ta it av transport mode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet August 29 Share Skrevet August 29 48 minutter siden, mr.pingu skrev: interessant, på min F48 hvor jeg skulle tro det var på lik linje med F11 elektronikk-messig får jeg opp masse feil når i transport mode. Feil på lykter, feil på chassis, feil på hengerfeste, feil på PDC. Altså bilen er nærmest ubrukbart før man ta it av transport mode. Tror nok den skiller mellom transportmodus på kun EHC styreenheten og hele bilen som. Har ikke vært borti transportmodus for hele bilen før i en F11, men etter gjentatte mislykkede forsøk på å regulere høyden, vil kompressoren låses og du får feilkode på "transport mode". Med andre ord, er det kun den delen av bilen som regulerer høyden som går i transportmodus. mr.pingu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet August 29 Share Skrevet August 29 1 hour ago, ///M-ini95 said: Tror nok den skiller mellom transportmodus på kun EHC styreenheten og hele bilen som. Har ikke vært borti transportmodus for hele bilen før i en F11, men etter gjentatte mislykkede forsøk på å regulere høyden, vil kompressoren låses og du får feilkode på "transport mode". Med andre ord, er det kun den delen av bilen som regulerer høyden som går i transportmodus. Det høres logisk ut. Sikkert det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reiidar Skrevet August 29 Share Skrevet August 29 20 timer siden, Skm3 skrev: Den videon gjorde susen! Da får vi testkjøre bil litt så satser vi på att alt er iorden! Gode greier 👍🏻 Skm3 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå