Ringer Skrevet August 19 Share Skrevet August 19 (endret) Nettopp tilbake fra banedager på Gotland Ring Homepage - GotlandRing, riktignok på 2 hjul, men for en bane ! Banearkitekten og grunder Alec Arho-Havrén (Flying Finn-Swede fra STCC, DTM og VLN) tok oss med på track walk, fortalte om de forskjellige seksjonene og hvor han hadde fått inspirasjon fra, bla Nordschleife Først sporkjøring med instruktører, så fritt frem. I begynnelsen var jeg nesten litt skremt, vanskelig bane å lære, noe helt annet enn andre nordiske baner, nesten som en mellomting mellom Nurburgring og Spa. Fantastisk følelse når sporene begynte å sitte, fikk til noen kombinasjoner sånn brukbart. Denne banen kan absolutt anbefales, og er i utgangspunktet designet for bil, så sikker enda bedre på fire hjul ! Endret August 19 av Ringer Øyvind L. og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet August 19 Share Skrevet August 19 Rått! Noen bilder hadde innlegget fortjent av både sykkelen og banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ringer Skrevet August 19 Forfatter Share Skrevet August 19 @Snagg30Redd for å bevege meg for mye off-topic med MC prat😀 Sykkelen var en KTM Superduke 1390 R Evo med alle tilvalg, ny av året. 190 hk / 145 Nm, Semiaktiv demping, justerbar wheelie control and slide control mm. Kjørte med demping på i Track 1 mode, anbefalt setting, slide control i trinn 5 av 9, ABS on. Perfekt dekkslitasje etter 9x 20 m pass, de siste i forholdvis inspirert tempo. Dette er min første nye gatesykkel på 16 år, imponerende hvor bra en "standard" sykkel kan være på bane. Ampera, mathiseeen, Lars89 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ringer Skrevet August 19 Forfatter Share Skrevet August 19 Dekkene var forøvrig Michelin Power GP (50/50 track/gate) Kjørte anbefalt lufttrykk for bane (2,1 / 1,9 Bar) og varmet til 55 grader. Bedre feste en rene slicks da jeg kjørte aktivt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå