niklasf91 Skrevet August 21 Share Skrevet August 21 (endret) Bagasjelys på høyre side og lys i luka står på mens jeg kjører. Det går av etter veldig lang tid etter bilen er låst. Kan være den også lyser på venstre side mens pæren kanskje har gått. Noen som vet hvorfor? Ganske plagsomt når det er mørkt ute. Nylige arbeider på bilen er: bytte av bryter på bagaskeluka, byttet ambient lys i alle dørene og byttet skjerm til en android type. Endret August 23 av niklasf91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 21 Share Skrevet August 21 Ledningsbrudd.? Er jo allerede en tråd om dette fra før, kan jo bare bruke den.. er også gitt gode tips der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet August 21 Forfatter Share Skrevet August 21 35 minutter siden, Reef89 skrev: Ledningsbrudd.? Er jo allerede en tråd om dette fra før, kan jo bare bruke den.. er også gitt gode tips der. Har du link til den tråden? Søkte og fant ingen som matchet mitt problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 21 Share Skrevet August 21 Tenkte på denne Problemet er vel noelunde likt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet August 21 Forfatter Share Skrevet August 21 4 minutter siden, Reef89 skrev: Tenkte på denne Problemet er vel noelunde likt. Ja den så jeg. Men som du ser var det veldig lite aktivitet der og ingen løsning. mr.pingu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 21 Share Skrevet August 21 Byttet bryter til hva, den som åpner hovedluka? Får bilen med seg at luka er stengt? Startet det rett etter at du byttet alt dette eller før? Byttet du ambient-lys til noe uoriginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet August 21 Forfatter Share Skrevet August 21 30 minutter siden, E.C. skrev: Byttet bryter til hva, den som åpner hovedluka? Får bilen med seg at luka er stengt? Startet det rett etter at du byttet alt dette eller før? Byttet du ambient-lys til noe uoriginalt? Ja har byttet ambient lys til uoriginalt. Har nå led i dørene og har trekt nytt ledningsnett og kodet bilen. Bryter til hovedluka ja. Jeg er usikker på når problemet startet. Hvis bakluka ikke reagerer på at den er lukket, vil ikke jeg da få beskjed i dashen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet August 21 Share Skrevet August 21 På F11 har både vindu og bakluke en bryter knyttet til det. kanskje den til vinduet tuller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå