Gå til innhold

Bmw f11 2014, bagasjelys slukker ikke. "LØST"

niklasf91
 Share

Anbefalte innlegg

Bagasjelys på høyre side og lys i luka står på mens jeg kjører. Det går av etter veldig lang tid etter bilen er låst. Kan være den også lyser på venstre side mens pæren kanskje har gått. Noen som vet hvorfor? 

Ganske plagsomt når det er mørkt ute. 

Nylige arbeider på bilen er:

bytte av bryter på bagaskeluka, byttet ambient lys i alle dørene og byttet skjerm til en android type. 

Endret av niklasf91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Reef89 skrev:

Ledningsbrudd.? 
Er jo allerede en tråd om dette fra før, kan jo bare bruke den.. er også gitt gode tips der. 

Har du link til den tråden? Søkte og fant ingen som matchet mitt problem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet bryter til hva, den som åpner hovedluka? Får bilen med seg at luka er stengt? Startet det rett etter at du byttet alt dette eller før? Byttet du ambient-lys til noe uoriginalt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, E.C. skrev:

Byttet bryter til hva, den som åpner hovedluka? Får bilen med seg at luka er stengt? Startet det rett etter at du byttet alt dette eller før? Byttet du ambient-lys til noe uoriginalt? 

Ja har byttet ambient lys til uoriginalt. Har nå led i dørene og har trekt nytt ledningsnett og kodet bilen. Bryter til hovedluka ja. Jeg er usikker på når problemet startet. Hvis bakluka ikke reagerer på at den er lukket, vil ikke jeg da få beskjed i dashen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• niklasf91 changed the title to Bmw f11 2014, bagasjelys slukker ikke. "LØST"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...