Jonaronny1 Skrevet August 29 Share Skrevet August 29 Hei! Har sett et par på Youtube få til dette og lurer på om noen her vet hvordan man gjør dette? Har bimmercode å finner ikke noe på dette her der inne. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 29 Share Skrevet August 29 Har de samme bil på Youtube de koder med? spør pga. det er mange videoer jeg har sett selv der de koder ting og tang, men det støtter ikke alle biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet August 29 Share Skrevet August 29 9 minutes ago, Reef89 said: Har de samme bil på Youtube de koder med? spør pga. det er mange videoer jeg har sett selv der de koder ting og tang, men det støtter ikke alle biler. Kommer ofte an på utstyrsliste. Man kan for eksempel ikke kode automatisk innfelling av speil når man har ikke elektrisk innfellbare speil Uansett, jeg har ikke erfaring men først sjekk om du har kompatibel motor 1) Activating oil temp gauge... (e90post.com) Kan ikke gjøres med bimmercode da det involverer nettodata 2a) Med verktøy: DIY: MPG to Oil Temp on Gauge Cluster (e90post.com) / 2b) Old-school måte med tool32: Se vedlagt fil OiltempInClusterCoding.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 29 Share Skrevet August 29 15 minutter siden, mr.pingu skrev: Kommer ofte an på utstyrsliste. Man kan for eksempel ikke kode automatisk innfelling av speil når man har ikke elektrisk innfellbare speil Ja det vet jeg, derfor jeg skrev innlegget mitt som jeg gjorde. mr.pingu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaronny1 Skrevet August 29 Forfatter Share Skrevet August 29 1 hour ago, Reef89 said: Har de samme bil på Youtube de koder med? spør pga. det er mange videoer jeg har sett selv der de koder ting og tang, men det støtter ikke alle biler. Hei, ja veldig lik, var en 325d jeg så e92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaronny1 Skrevet August 29 Forfatter Share Skrevet August 29 1 hour ago, mr.pingu said: Kommer ofte an på utstyrsliste. Man kan for eksempel ikke kode automatisk innfelling av speil når man har ikke elektrisk innfellbare speil Uansett, jeg har ikke erfaring men først sjekk om du har kompatibel motor 1) Activating oil temp gauge... (e90post.com) Kan ikke gjøres med bimmercode da det involverer nettodata 2a) Med verktøy: DIY: MPG to Oil Temp on Gauge Cluster (e90post.com) / 2b) Old-school måte med tool32: Se vedlagt fil OiltempInClusterCoding.pdf 829.65 kB · 1 download yes! takk skal prøve lenken du sendte med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 29 Share Skrevet August 29 (endret) Google et program som heter Perfect ToolBox Her brukte programmet selv til å kalibrere speedometer til 300kmt. Oljetemp visning virker ikke på min E90 325d med N57 dessverre. Endret August 29 av Øyvind L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaronny1 Skrevet September 12 Forfatter Share Skrevet September 12 Hei, trenger man og laste ned masse greier, eller bare plug and play til pcen også åpne programmet og endre også done? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 12 Share Skrevet September 12 3 timer siden, Jonaronny1 skrev: Hei, trenger man og laste ned masse greier, eller bare plug and play til pcen også åpne programmet og endre også done? Trenger bare programmet og en usb/obd kabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå