moeesander Skrevet September 25, 2024 Skrevet September 25, 2024 Hei! Har en F11 2013mod jeg har fått diverse feilkoder på etter dekkskift. Var nylig å fikk lagt om 2 nye dekk fremme å alt var greit helt til jeg kjørte fra verkstedet som gjorde det, da eksploderte det med feilkoder bl.a dekktrykksensor, abs, parkbrems osv. Ringte rett til verkstedet å de mente alt var som det skulle før jeg fikk bilen å de hadde ikke gjort noe feil. Har prøvd å slette feilmeldingene både via bilen & diagnose men de kommer tilbake igjen like etterpå. Noen her som har en formening om hva det kan være?
Reef89 Skrevet September 25, 2024 Skrevet September 25, 2024 For at noen via Internett ska hjelpe her så må feilkodene deles. Ingen kan fortelle ut i fra et bilde av varsellamper hva som er galt.
E.C. Skrevet September 25, 2024 Skrevet September 25, 2024 Sikkert knerta en trykksensor eller byttet en sensor uten å initialisere, som har ført til mange følgefeil, men som han over meg sier så blir det dårlig butikk å gjette utifra det bildet der, all den tid du faktisk sitter på feilkoder.
///M-ini95 Skrevet September 25, 2024 Skrevet September 25, 2024 Bilen har ikke tilfeldigvis CA dørhåndtak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå