thansen Skrevet Oktober 18 Share Skrevet Oktober 18 Dette spørsmålet er sikkert også spurt å svart flere ganger her, men pleier ikke finne gode svar. Er det 50k som er vanlig på diff oljebytte? 50k på transferboksen og 100k på girkassen? Er snakk om en x3 e83 2004 mod, manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 18 Share Skrevet Oktober 18 Det er få gode svar fordi BMW har definert de fleste oljevæsker utenfor motor som livstidsvæsker. Dermed flyter det over av ulike råd, men de fleste er nå enige i at disse bør byttes nå og da. Bytter du samtlige ca. hver 80-100k eller hvert 8. år (hva enn som inntreffer først) så er du trolig godt over snittet på vedlikehold av drivlinje. Otis, uglefossen og thansen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thansen Skrevet Oktober 18 Forfatter Share Skrevet Oktober 18 Just now, E.C. said: Det er få gode svar fordi BMW har definert de fleste oljevæsker utenfor motor som livstidsvæsker. Dermed flyter det over av ulike råd, men de fleste er nå enige i at disse bør byttes nå og da. Bytter du samtlige ca. hver 80-100k eller hvert 8. år (hva enn som inntreffer først) så er du trolig godt over snittet på vedlikehold av drivlinje. Ja akkurat ja, bytta alle de nevtne oljene på bilen min for ca 40k siden, tenkte bare om jeg var nå i for eller etterkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 19 Share Skrevet Oktober 19 Jeg skifta på 60kkm og det var masse liv igjen i ting da. På en e70. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå