hauken Skrevet Oktober 25 Share Skrevet Oktober 25 2011 modell kjørt 160t, holder det å skifte olje,eller må man flushe girkassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 25 Share Skrevet Oktober 25 Skifte er godt nok. uglefossen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 25 Share Skrevet Oktober 25 Hvis ikke du har noe problemer så hadde jeg bare byttet olje og filter. mr.pingu og uglefossen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Oktober 25 Forfatter Share Skrevet Oktober 25 2 timer siden, Øyvind L. skrev: Hvis ikke du har noe problemer så hadde jeg bare byttet olje og filter. Ingen problemer,girer silkemykt, trenger jeg skifte olje og filter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 25 Share Skrevet Oktober 25 Er anbefalt av produsenten i hvertfall. Hver 80-120.000km eller hvert 8. år. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 25 Share Skrevet Oktober 25 30 minutter siden, hauken skrev: Ingen problemer,girer silkemykt, trenger jeg skifte olje og filter? Forebyggende å bytte olje og filter. uglefossen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå