Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare si at jeg regelrett elsker den Dravit Grey fargen! 

2025-april01-2.thumb.jpg.1254899bfed45a1bbd826094f017102c.jpg

Det er utrolig vanskelig å vise denne fargen på bilde, men når solen skinner så har den et vagt brun/gullskjær i fargen. Den ser veldig mørk ut når det er mørkt ute, grå når det er overskyet, og gråbrun ish når solen skinner.

• 2 weeks later...
Skrevet

i4 LCI ble en så mye mer korrekt bil enn preface. De nye lyktene klaffer bedre med de ellers skrape rette linjene i fronten, i kombinasjon med Dravit grå er dette virkelig blitt en innertier.

Skrevet
8 timer siden, Saltkjelen skrev:

Jeg liker vrien på de nye 862-hjulene. Lekker bil! :) 

Takk for det :) 

Skrevet
49 minutter siden, Peak skrev:

i4 LCI ble en så mye mer korrekt bil enn preface. De nye lyktene klaffer bedre med de ellers skrape rette linjene i fronten, i kombinasjon med Dravit grå er dette virkelig blitt en innertier.

Hva er egentlig forskjellen rent estetisk på denne og den forrige modellen? Er det noen som har et side by side bilde som viser forskjellene?

Skrevet
3 timer siden, Bjerknez skrev:

Hva er egentlig forskjellen rent estetisk på denne og den forrige modellen? Er det noen som har et side by side bilde som viser forskjellene?

Rent estetisk er det marginale forskjeller. Det er nye frontlykter, ny grill og nye baklykter (tilleggsutstyr, biler uten laserlys bak bruker pre-LCI lykter).

New-BMW-i4-facelift-front-comp.png?auto=
bmw-i4-m50-new-laserlights.jpg

Skrevet

Selve lykteformen fremme er vel like slik jeg kan se, men lysene er annerledes. Personlig liker jeg faktisk lyset fra de nye lyktene litt bedre med tanke på hvordan bilen ser ut. Den sorte grillen ser også litt bedre ut. 

Laser baklysene ser MYE bedre ut enn dem gamle. Ser litt cleanere og mer klassisk ut. Ellers så er vel forskjellene ganske små. Vertfall utvendlig. 

Skrevet
3 timer siden, Saltkjelen skrev:

Det er ingen karosserimessige endringer, så her er det bare innmaten i lyktene som er annerledes både foran og bak.

Skjønner. Takk for oppklaring :) 

Jeg må si jeg liker den nye versjonen bedre ja. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...