Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Scuirus2 skrev:

Jeg tror det er så enkelt som at BMW og BMW verksteder koder inn informasjon om dekkene i dekktrykksensoren.

Det er nok sansynlig at du har rett.

Skrevet (endret)

Jeg har lagt merke til en ting som jeg synes er litt rart....

Jeg klarer rett og slett ikke å få km standen jeg får servert i appen med å stemme med virkeligheten. Ta en titt på vedlagte screenshots fra appen: 

IMG_1326.png

IMG_1325.png

IMG_1324.png

IMG_1323.png

IMG_1322.png

IMG_1327.png

Endret av Bjerknez
Skrevet (endret)

Ta feks. Kilometerstanden for hver måned og del på antall dager og se resultatet. Det stemmer ikke med den oppgitte gjennomsnittlige daglige kjlrelengden. 

Hvis jeg regner sammen total kjørelengde siden jeg fikk bilen i desember ved å legge sammen den oppgitte kjørelengden for hver måned så viser den med nesten 100km. For mye i appen....

Er det noe jeg jar oversett her?

Endret av Bjerknez
  • 3 weeks later...
Skrevet

Her om dagen skjedde det noe som jeg ikke helt skjønte hvorfor med min BMW i4 M50. 

Jeg kjørte med takluken åpen og kjørte inn i garasjen og når jeg skulle lukke takluken (som jeg har gjort mange ganger før i samme scenario uten problemer) så lukket den seg opp igjen sånn ca. halveis. Jeg prøvde og lukke den igjen å da gikk den igjen helt igjen, men lukket seg opp igjen halveis. 

Jeg prøvde flere ganger og gjorde diverse ting som feks. å åpne lukke førerdøren etc. Plutselig lukket den seg slik den skulle uten å åpne seg igjen. 

Hvorfor skjedde dette? Noe som kan være galt, eller er det andre grunner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...