Sand1 Skrevet Desember 31, 2024 Skrevet Desember 31, 2024 Det skal vist komme icom nano også nå. Den er veldig lik vxdig. Skal vist nok ikke fungere til avanserte oppgaver, som ilevel update og funker kanskje til enkel koding. Men istap er nok bare og glemme. Men helt sikkert fint til en som har lyst til å prøve men ikke gå hele veien. Samt slipper den store vci når man skal sjekke noe kjapt. Partnr 81312464914
Haug530D Skrevet Desember 31, 2024 Skrevet Desember 31, 2024 6 timer siden, Sand1 skrev: Det skal vist komme icom nano også nå. Den er veldig lik vxdig. Skal vist nok ikke fungere til avanserte oppgaver, som ilevel update og funker kanskje til enkel koding. Men istap er nok bare og glemme. Men helt sikkert fint til en som har lyst til å prøve men ikke gå hele veien. Samt slipper den store vci når man skal sjekke noe kjapt. Partnr 81312464914 Denne er ikke på vei til og komme, den er utgått, er mer som en trådløs Enet kabel. Ligger en 4 år gammel video på YT av en russer som laget en gjennomgang.
Sand1 Skrevet Desember 31, 2024 Skrevet Desember 31, 2024 Ser man det ja, når du sier det så kan det være jeg snublet over den for en stund siden. Men har ikke vært aktuell for min del. Men som entery level kan jo dette være en grei start. Men vis den er utgått så kan det jo være verre. På GS ligger den som aktiv ennå. Mulig det kommer en ny versjon kanskje?
Haug530D Skrevet Desember 31, 2024 Skrevet Desember 31, 2024 (endret) 37 minutter siden, Sand1 skrev: Ser man det ja, når du sier det så kan det være jeg snublet over den for en stund siden. Men har ikke vært aktuell for min del. Men som entery level kan jo dette være en grei start. Men vis den er utgått så kan det jo være verre. På GS ligger den som aktiv ennå. Mulig det kommer en ny versjon kanskje? Finnes jo nok av adapter som kan brukes med Bimmercode for eksempel. (3 parts løsning) https://bimmercode.app/adapters/ Endret Desember 31, 2024 av Haug530D
Sand1 Skrevet Desember 31, 2024 Skrevet Desember 31, 2024 Joa men det er jo begrenset hva du kan gjøre i bimmercode og carly får ikke brukt testplan og repanvisninger. For all del så er kjekt. Men for at den skal snakke med ista så må du ha kabel eller wifi. Storsett så er disse adaptrene bluetooth med untak av enkelte som vxdig Man kan selvfølgelig bruke d/k can kabel og enet men blir jo for de samme prisen som icom nano. Vis man går for onestop sine kabler. Alle kloner av A2/A3og next blir ikke laget mer og blir erstattet av super icom N3+
Øyvind L. Skrevet Desember 31, 2024 Skrevet Desember 31, 2024 Bimmercode og Carly osv er for amatører. De kan gjøre med galt en rett, men funker til små endringer. Det er NSC Expert og T-Sys og ISTA som gjelder og da må man ha ICOM eller E-Net kabel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå