RF91 Skrevet Januar 17 Skrevet Januar 17 Berre å gønna på når du kjem i land atte. Kontrollseddelen va jo heldigvis ikkje avskrekkande 😄 Iv3rs3n reagerte på dette 1
Iv3rs3n Skrevet Søndag kl. 18:41 Forfatter Skrevet Søndag kl. 18:41 Mini-update Noen før bilder, bare for dokumentasjon, bilen er langt ifra noe glansbilde. Jeg har igrunn ingen forventninger på endelig resultat under etter renovering. Har ikke noen mål om noe show-finish. Men at det skal se greit ut under håper jeg det blir da Bilen har GSP rustfri eksos fra manifolder å helt bak, løsnet bakre del og begynte så smått å plukke litt i bakstillingen. Håper å få løst alt som skal til syrevask, blåsing og pulverlakk iløpet av kommende fritur. Orjan og sveigis reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet Søndag kl. 19:10 Skrevet Søndag kl. 19:10 Tror jeg har litt powerflex foringer liggende til M3, kjøpte inn til den jeg hadde, men det ble aldri montert. Kan sjekke om det er av interesse 🙂 sveigis og Iv3rs3n reagerte på dette 2
Iv3rs3n Skrevet Mandag kl. 12:52 Forfatter Skrevet Mandag kl. 12:52 17 timer siden, Olaandref skrev: Tror jeg har litt powerflex foringer liggende til M3, kjøpte inn til den jeg hadde, men det ble aldri montert. Kan sjekke om det er av interesse 🙂 Jeg har liggende røde polyurethane foringer til det aller meste i bakstillinga, men du må gjerne sjekke hva du har av powerflex og sende meg en PM med bilde/pris. 😁
sveigis Skrevet Mandag kl. 14:04 Skrevet Mandag kl. 14:04 E36 fiks det gleder jeg meg til ,så her må du ikke være beskjeden på oppdateringer .😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå