F11xdrive Skrevet Søndag kl. 18:09 Share Skrevet Søndag kl. 18:09 Hei! Har en F11 530 Xdrive med frosset støtdemper bak(edc) Noen som har en brukt eller hvor jeg kan få kjøpt en billigere en 10k? Noen som har bygd om til vanlig gassdempere evd kodet bort edc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Søndag kl. 19:52 Share Skrevet Søndag kl. 19:52 Hender jeg ser overhalte brukte dempere på Finn, men der har du kanskje sett allerede? Det finnes noe EDC-delete moduler, som du plugger i kontaktene i hvert hjulhus, slik at bilen fungerer med vanlige dempere uten feilmelding. Selges bla her: https://www.luftunderstell.no/product-category/luftbetjening/edc-ddc-delete/ Har ingen erfaring med det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Søndag kl. 20:16 Share Skrevet Søndag kl. 20:16 (endret) Til min 2018 335d så koster en Bilstein B4 med DampTronic 4290kr på Autodock. Verdt å ta en kikk på hva den koster til din der. Endret Søndag kl. 20:16 av Øyvind L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Søndag kl. 20:30 Share Skrevet Søndag kl. 20:30 Finnes på Aliexpress. Selvfølgelig er det en viss risiko med kvaliteten, men prisen er relativt lav. https://a.aliexpress.com/_EHG8rFP Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F11xdrive Skrevet Mandag kl. 18:43 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 18:43 Sjekker litt på tips fra dere, takk så langt. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Mandag kl. 21:25 Share Skrevet Mandag kl. 21:25 Kan også vel løses med bare koding fjerne EDC fra VO Mener jeg skrev ut hva måtte endres i litt eldre tråd ikke så lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå