Øyvind L. Skrevet November 27, 2024 Skrevet November 27, 2024 (endret) Er det noen her inne som har og bruker MHD sin Universal WIFI adapter? Jeg sliter med å få adapter til å vise ENET nettverk som jeg kan koble meg til på for å feks bruke BimmerCode og X-Delete på F serie biler. Adapteret viser bare CAN nettverk å da får jeg bare feilmelding i både BimmerCode og X-delete om at den ikke klarer å koble til adapteret. Endret November 27, 2024 av Øyvind L.
Skulebollen Skrevet Mai 26 Skrevet Mai 26 Står vel på xdelete sine nettsider at den kun funker på e og g serien🤔? sondre reagerte på dette 1
Øyvind L. Skrevet Mai 27 Forfatter Skrevet Mai 27 22 timer siden, Skulebollen skrev: Står vel på xdelete sine nettsider at den kun funker på e og g serien🤔? Den virker. Løsningen er at tenningen må stå på før man putter adapter i OBD porten. Jeg stappet adapter i OBD porten før jeg satte på tenningen. Skulebollen og sondre reagerte på dette 1 1
sondre Skrevet Mai 27 Skrevet Mai 27 (endret) På 26.5.2025 den 22.22, Skulebollen skrev: Står vel på xdelete sine nettsider at den kun funker på e og g serien🤔? "The blue xHP Wifi Adapter cannot be used with xDelete for F-Series cars. You can use a wired ENET connection or any Wifi ENET Adapter like MHD black or MHD Uni. Both are available at www.bimmer-connect.com" https://www.xautomotive.com/products/xdelete?variant=31977789915180 Her står det vel at MHD Uni som vel er den han har skal fungere på F-Series Og heldigvis har @Øyvind L. bekreftet at det funker, jeg har en selv på vei med DHL (så ble litt stresset et øyeblikk) får å få RWD på GT'n og da vet jeg at tenning må stå på 👍 Endret Mai 28 av sondre Øyvind L. reagerte på dette 1
sondre Skrevet Juni 4 Skrevet Juni 4 (endret) Var litt strul å laste ned firmware oppdatering til MHD Universal, måtte laste ned MHD appen, men fikk nå orden på det til slutt, fikk feilmelding på xDelete underveis i flashing om at firmware måtte oppdateres. Etter firmware oppdatering var det gjort på et par minutter å få til xDelete, har ikke testkjørt med live data enda, men kjører til jobb i morgen, da vil jeg nok ha live data på for å sjekke. Gleder meg til vinteren allerede 😁 Endret Juni 4 av sondre skrivefeil
Øyvind L. Skrevet Juni 4 Forfatter Skrevet Juni 4 Tok litt tid før jeg også skjønte hvordan man skulle oppdatere firmware på adapter. Har X-Delete og Xhp på kassa i min F31 335d. Xhp er noe jeg mener er et must. Kassa oppfører seg mye bedre synes jeg. Den driver ikke å girer hele tiden lenger slik den gjør med original software. Også girer den mye raskere. sondre og mr.pingu reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå