Eikanger Skrevet Mandag kl. 21:17 Share Skrevet Mandag kl. 21:17 Hei, jeg oppdaget en metallisk ruslelyd da jeg startet bilen min etter den hadde stått i noen dager. Lurer på om det kanskje kan være registerkjede som er synderen? Lyden var mye lettere å legge merke til da jeg startet den første gang etter noen dager, i vedlagt video er bilen varm. Har ikke et så godt øre for slikt så ønsket å høre med noen som gjerne vet bedre enn meg. Er en BMW E46 320D M47TÜ Kjørt 286.000km IMG_1212.mov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mandag kl. 21:36 Share Skrevet Mandag kl. 21:36 Jeg hører ikke noe spesielt unormalt der, M47 har heller ikke samme kjedeproblemene som N47. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thansen Skrevet i går, 00:02 Share Skrevet i går, 00:02 jeg har samme motor og det er ikke vanlig lyd nei. Kanskje injector problem? Reimstrammer? Remskiva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet i går, 08:03 Share Skrevet i går, 08:03 Jeg hører ingenting feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thansen Skrevet 20 timer siden Share Skrevet 20 timer siden 4 hours ago, Otis said: Jeg hører ingenting feil. kan også være at han holder tlf veldig nærme injectorne, at det er de jeg hører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eikanger Skrevet 11 timer siden Forfatter Share Skrevet 11 timer siden Hører at lyden jeg var ute etter ikke ble bra fanget opp på videoen, så dårlig utgangspunkt i å vite hva som er galt. Lyden var bare tydelig dagen jeg startet bilen etter den hadde stått i ro en stund. Virket muligens som lyden ble borte etter bilen gikk på tomgang en stund. Kan det være kjedet som ikke var skikkelig smurt og derfor jeg hørte denne lyden? Legger til et nytt vedlegg dersom jeg hører lyden tydelig igjen, men uansett takk for alle svar frem til nå. Får undersøke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå