thansen Skrevet Torsdag kl. 15:36 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 15:36 3 hours ago, Otis said: Du MÅ jo ikke kjøpe den helt ny, man kan jo kjøpe brukt. Det resulterer nok bare i mye dele-bytting annet hvert år da.
warg Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Anbefaler å kjøpe kvalitets pærer av anerkjent merke Osram eller lignende. Og ja de koster en del Jeg fant dette ut på den dumme måten da jeg kjøpte pærer til 1/4 av prisen og det endte opp med skuffende resultat. Dårlig levetid på pærer og de ødelagte ene ballasten til lykten som kostet 5K å erstatte, dette er kun delepris. Så med å spare penger ender man opp med større kostnader som er totalt unødvendig. Den tradisjonelle måten å teste xenonlys på er flytt ene pæren over til andre lykten for å teste om det er pæren som er defekt eller ballast. Viktig å ikke ta på glasset på pæren når man håndterer xenonlys da oljen på fingrene dine kan redusere levetiden på pæren. Bruk rene engangshansker så går det nok fint.
thansen Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Det var dårlige pærer. Osram tror jeg blir de neste jeg kjøper.
Reef89 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Ja, det ble jo nevnt ganske tidlig, start med pæren. Men kjøper OSRAM XENARC så vil du ikke angre, meget godt lys!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå