Matua Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Hei, jeg har drevet og googlet i timesvis til ingen nytte så må komme med lua i hånda og spørre om råd. Har en X3 F25 2011 mod med CIC som kan potensielt ha tatt kveld å lurer på om der er noen måte å få bekreftet dette på. var og holdt på med å koble opp M performance eksos spjeld fra sikringsboksen bak uten å skru strømmen av...holdt på i sikringsboksen i bagasjerommet og Jeg trakk en plugg bak som var koblet til 3-4 sikringer for og koble ledningen til denne kontakten og etter dette så har ikke iDrive startet opp. jeg har prøvd og resette denne med å holde volum knappen nede i 30sec og alt jeg hører er hardisken(?) som lager lyd. Jeg har gått over alle sikringene untatt den bak enheten. har prøvd og scanne bilen men scanner får ikke kontakt med TEL, AMP, IC/INSTR, CIC. Er der mer jeg kan gjøre eller må jeg bare begynne å se etter en ny enhet?
E.C. Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Hvis noe i enheten lager lyd så høres det ut som at den får strøm, ergo er ikke det et problem som kan løses av sikringer. Når hverken skjermen får opp noe bilde eller du får kontakt med diagnoseutstyr så virker det dessverre kjørt. CCC var nå en verdensmester til å ta kveld, men det skjer nok med CIC også i ny og ne.
Matua Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden 15 minutes ago, E.C. said: Hvis noe i enheten lager lyd så høres det ut som at den får strøm, ergo er ikke det et problem som kan løses av sikringer. Når hverken skjermen får opp noe bilde eller du får kontakt med diagnoseutstyr så virker det dessverre kjørt. CCC var nå en verdensmester til å ta kveld, men det skjer nok med CIC også i ny og ne. Ja, jeg tenkte også at når der er noe som lager lyd at den får strøm. Ja det begynner å spøke for at jeg må ordne meg en brukt hovedenhet..
Matua Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden delenummeret på min CIC er 925701601 men så lurer jeg på siden jeg ikke kan finne en med samme delenr om jeg kan bruke en annen en?
Reef89 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Ja, det må uansett kodes for at alt skal virke ordentlig. Kjøper du ny må den bare intialiseres.
Matua Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Just now, Reef89 said: Ja, det må uansett kodes for at alt skal virke ordentlig. Kjøper du ny må den bare intialiseres. Ok, så delenr på min er 925701601, men eneste jeg finner i nærheten er 925701501 så denne kunne blitt brukt? og er det mye jobb å kode denne til bilen?
Reef89 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Usikker på de delenummrene, men sjekk på feks. koed.no, de har vel endel brukte inne.
Matua Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden 13 minutes ago, Reef89 said: Usikker på de delenummrene, men sjekk på feks. koed.no, de har vel endel brukte inne. det så ikke ut som at de hadde den samme.. Men er disse android spillerne noe god alternativ?
E.C. Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Android erstatter bare skjermen, du må alltid ha en fungerende enhet i bunn, om det er M-ASK, CCC eller CIC. Koding er ikke vanskelig med rett utstyr.
Reef89 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 13 minutter siden, Matua skrev: det så ikke ut som at de hadde den samme.. Men er disse android spillerne noe god alternativ? Jeg fant mange brukte når jeg søkte på F25.. Android er veldig bra greier det, men hjeper ikke når hovedenheten er død.
Matua Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden 34 minutes ago, Reef89 said: Jeg fant mange brukte når jeg søkte på F25.. Android er veldig bra greier det, men hjeper ikke når hovedenheten er død. Ja der var mange brukte, men delenummeret matchet ikke 100% så ikke sikker på om disse passer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå