Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer? Så litt på youtube og det virker som det er hit or miss med ledpærene. Xenonlysene har begynt å blinke, frista ikke helt å bytte balast.

Skrevet

Jeg har byttet dette på både E53n og F11n(D1S) og vil si det lyser veldig bra iforhold til vanlige xenon. Så generelt veldig fornøyd.

Skrevet
22 minutes ago, RemyNG said:

Jeg har byttet dette på både E53n og F11n(D1S) og vil si det lyser veldig bra iforhold til vanlige xenon. Så generelt veldig fornøyd.

d1s virker ganske greit. Jeg har bmw sin spesialtype(?) d2s som på videoen. Er litt usikker hvordan dette vil spille ut i virkeligheten med aftermarket leds.

Skrevet

Folk sier det er bra ja, er jo bare pnp. 
Men ser også noen sier at fjærnlysene blir dårligere… litt av grunnen til at jeg selv ikke har montert dette..enda.
@Otis hadde vel et prosjekt om dette. 

Skrevet
3 minutes ago, Reef89 said:

Folk sier det er bra ja, er jo bare pnp. 
Men ser også noen sier at fjærnlysene blir dårligere… litt av grunnen til at jeg selv ikke har montert dette..enda.
@Otis hadde vel et prosjekt om dette. 

Men igniter blir jo i veien for aftermarket ledsan? På d2s?

Skrevet (endret)
41 minutes ago, Reef89 said:

Tenneren festes ikke på pæren, pæren har ledning.

Men tenneren har en mekanisme som låser ledningen inn når ringen er skrudd fast. Blir denne da liggende løs i lys-huset?

image.png

Endret av thansen
Skrevet
29 minutter siden, thansen skrev:

Men tenneren har en mekanisme som låser ledningen inn når ringen er skrudd fast. Blir denne da liggende løs i lys-huset?

image.png

Ja disse blir liggende løst eller så må du finne en alternativ til å feste de trygt. På E53n så var det rom nok i lykta til å legge det under. 

Skrevet
2 hours ago, RemyNG said:

Ja disse blir liggende løst eller så må du finne en alternativ til å feste de trygt. På E53n så var det rom nok i lykta til å legge det under. 

Problemet er jo at det kun er 1 ring som holder på tenneren og pæren på plass. På videoen vises det ganske greit. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...