Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Xenon lyktene oppførte seg veldig rart byttet støtdempere foran så røyk den hyre nærlys pære ... kjørte hjem parkerte . Når jeg starta den igjen etter noen timer fungerte begge. Neste gang fungerte kun høyre . Nå funker ingen av dem .. ikke hatt den rosa lys på pærene som kommer før de ryker så har utelukket dette eller er det feil aav meg ??

Skrevet

Er jo en god idé å nevne hvilken bil vi snakker om her...
Høres ut som dårlig kontakt, sjekk over ledninger og kontakter.

Skrevet

Har det noe å si om nivåreguleringsensor feks kontakta der er ødelagt eller ikke sitter på?

Ballast er vel en synder men rart den skulle ryke for så å fungere igjen på høyre siden også ryke igjen 

Skrevet
39 minutes ago, blackmanswife1 said:

Han tok aldri av fangeren for å montere demperne eller bærearmer kun caliper og understell ble demontert var tilstede så vet at han ikke tok av fangeren

Vet ikke hva jeg tenkte der… beklager men uansett virker som dårlig kontakt / ledning.

Skrevet
27 minutter siden, blackmanswife1 skrev:

Kontakten sitter godt å den går ikke ned i fangeren det er original xenon på denne er prefacelift med karroseri fra 08 mod

Hvis det er 08 (2008) modell så er det facelift LCI og ikke prefacelift.

Skrevet

13 minutes ago, blackmanswife1 said:

Det er en sen 07 modell ganske spesiell bil med 08 karosseri så det er original xenon😉 

Sen 07, betyr det produsert i siste halvåret av 07? 

Er 10. tegn i VIN/chassisnr 7 eller 8. Det avgjør hvilken årsmodell det er. ;) 

Skrevet

Siste halvår av 07 ja vin er også 7 men karroserideler som lamper bak foran fanger osv er facelift eneste jg maangler er girspak/kasse pluss ratt fra 08 ellers er dt ikke mulig å se fra utsiden forskjell😅 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...