overhalden Skrevet Mars 17 Skrevet Mars 17 til e90 2004 er det vært å kjøpe til typ bare lese av feil og slette?
PIIIPower Skrevet Mars 17 Skrevet Mars 17 Kommer nok helt an på behovet. ISTA oppleves vel som mer omstendelig, men du får ut korrekt informasjon med tester for å drille ned til faktisk feil og har topologivisning av moduler så det er mer intuitivt å se f.eks bus feil. Skal du ha det på ett diagnoseapparat starter de på ca 20k. Internett er uenig om icarsoft er bra eller dårlig, men skal du ha mest mulig hjelp fra verdens forumer er nok dessverre ikke icarsoft veien å gå ser det ut til, i alle fall ikke på BMW som har mye sensorikk tidligere enn mange andre merker. overhalden reagerte på dette 1
E.C. Skrevet Mars 17 Skrevet Mars 17 Grei nok. Hadde en BM II som jeg solgte for 750 spenn på finn. 2000 kr er kanskje i høyeste laget for en slik, da hadde jeg heller vurdert CR Max til 4000 kr. Mulig disse finnes billigere brukt. overhalden reagerte på dette 1
overhalden Skrevet Mars 17 Forfatter Skrevet Mars 17 da kan det være greit å gå får CR Max? er langt fra dreven med diagnose så det blir vel egt mest får å lese av feilkoder å lære seg til hvordan det brukes:)
E.C. Skrevet Mars 17 Skrevet Mars 17 Jeg vil si at det kan være et greit apparat å fikle med, som også har en del mer avanserte funksjoner. Ligger en på finn til 3500kr. Får muligens pruta den litt ned.
overhalden Skrevet Mars 17 Forfatter Skrevet Mars 17 ser det er en som heter CR pluss. er det et alternativ?
E.C. Skrevet Mars 17 Skrevet Mars 17 Min anbefaling er å kjøpe CR Max, da det er den modellen hos icarsoft som gir mest mening pris/funksjonsmessig. De andre er jo betydelig kjipere og avklipt funksjonsmessig.
Reef89 Skrevet Mars 17 Skrevet Mars 17 Søtter Icarsoft CR max, har den selv og den er førstevalget, så er ISTA og de andre PC programmene jeg har andre valg hvis jeg skal gå mer inn i detaljer for videre feilsøking, koblingsskjema osv. overhalden reagerte på dette 1
RemyNG Skrevet Mars 17 Skrevet Mars 17 Hadde valgt CR Max som nevnt over, veldig greit utstyr som støtter endel er den jeg bruker mest. Eller så går det i ISTA eller INPA. overhalden reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå