S Simonsen Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden God kveld, I forbindelse med utskifting av bunnpanne pakning på min 535i, har jeg prestert å knekke en av seks bolter som fester traversen til karosseriet. Bolten jeg har knekt er en av to lange bolter (de fire andre er kortere). Knekt bolt har delenummer 31111130687 og er en M10x150 (se bilde) Ikke nok med et jeg har knekt bolten, men i et forsøk på å få den ut -var jeg så dum et jeg prøvde skrueuttrekker eller «grisepikk» som det også heter. Denne knakk også…inni skruen. Her behøver jeg gode tips og eventuelt hjelp hvis det er noen villige ildsjeler på Østlandet rundt Vestfold. Legger ved bilder av situasjonen både fra over- og undersiden. Vanskelig å borre fra oversiden da det går en AC-rør over hullet. Dette må vell noen andre ha opplevd for meg og løst på et vis?
Olaandref Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Velkommen i klubben, knekte selv en av disse når jeg skulle ned med travers. Har fyllt hullet på toppen med rustløser og håper den med tid skal trekke ned mellom gjengene så jeg kan prøve å trekke den ut med noe. Om ikke må den nok borres ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå