Kenneth291 Skrevet Mars 20 Skrevet Mars 20 Hei, Nylig kjørte jeg min e30 en tur og så begynte turtelleren å jukse litt og deretter stoppet den å funke. Er det noen som er kjent med dette problemet?
Øyvind L. Skrevet Mars 20 Skrevet Mars 20 Tror jeg hadde testet med et annet instrument først. Virker det da så ligger feilen i instrumentet. Instrumentene er jo kjent for at loddinger blir dårlige. Ikke just nye lenger de bilene. 😛 Maxmek og sveigis reagerte på dette 2
Maxmek Skrevet Mars 21 Skrevet Mars 21 På 20.3.2025 den 20.29, Øyvind L. skrev: Tror jeg hadde testet med et annet instrument først. Virker det da så ligger feilen i instrumentet. Instrumentene er jo kjent for at loddinger blir dårlige. Ikke just nye lenger de bilene. 😛 Vi hadde en 320 1984 mod, i familien med div problemer, og da sendte vi kretskortet til instrumentpanelet til sjekk, rens og bytte av fastloddet batteri, og etter det funket alt som det skulle, også takpanelet. Øyvind L. reagerte på dette 1
Kenneth291 Skrevet Søndag kl. 13:40 Forfatter Skrevet Søndag kl. 13:40 På 21.3.2025 den 21.07, Maxmek skrev: Vi hadde en 320 1984 mod, i familien med div problemer, og da sendte vi kretskortet til instrumentpanelet til sjekk, rens og bytte av fastloddet batteri, og etter det funket alt som det skulle, også takpanelet. Ok, kanskje jeg bør prøve det. Hvor sendte du inn kretskortet for sjekk?
Øyvind L. Skrevet Søndag kl. 19:50 Skrevet Søndag kl. 19:50 Feks så kan du sende hele instrumentet hit: https://e30clusters.com
Maxmek Skrevet Tirsdag kl. 17:55 Skrevet Tirsdag kl. 17:55 (endret) På 23.3.2025 den 14.40, Kenneth291 skrev: Ok, kanskje jeg bør prøve det. Hvor sendte du inn kretskortet for sjekk? Det var et lokalt elektro firma her i Arendal, som dessverre ikke eksisterer lengre. Nå er det en del år siden, men mener å huske at vi betalte noen få hundrelapper for det. Så idag må du sikkert gange med 10👍 Endret Tirsdag kl. 18:04 av Maxmek
Rune-K Skrevet Tirsdag kl. 18:58 Skrevet Tirsdag kl. 18:58 Det finnes et firma i USA som selger nye reviderte kretskort uten batterier. Husker ikke navnet i farta men hvis du går inn på Ebay og søker på "BMW E30 si board" så bør du finne de. Koster et par tusen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå