petersiket Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Hei. Jeg har byttet ut vannpumpe på bilen i dag og i forbindelse med dette har jeg oppdaget at reimskiva er sprukket hele veien rundt (den ytre gummi delen) og har også litt slark. Planen er å bestille ny i løpet av kvelden og bytte den så fort den kommer, men jeg er avhengig av bilen fram til det tidspunktet. Så spørsmålet mitt er om jeg kan bruke bilen i neste 3-5 dager (kun til jobb) eller er det helt uaktuelt å bruke den? Det gjelder en E90 2010 316d.
Lars89 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Hvis det er noe i nærheten av dette ville jeg ikke kjørt med det. Det kan alltids gå bra, men kjipt hvis det ikke gjør det.
petersiket Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden Ja det er helt lik bildet der, jeg gikk gjennom bildene på telefonen og jeg ser at det var allerede sprukket 22. april 🙃 Best å kanskje la den være. Takk for svar.
///M-ini95 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Anbefaler å bestille nye skruer også, da disse er strekkbolter.
petersiket Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden 1 time siden, ///M-ini95 skrev: Anbefaler å bestille nye skruer også, da disse er strekkbolter. Bestilte det også, men takk for tips! ///M-ini95 reagerte på dette 1
Maverick2002 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Om denne ryker mens du kjører er det ikke KRISE. Du mister lading og servo som er "ubehagelig". Skal du på langtur er det selvfølgelig ikke å anbefale!😁 Dette skjedde på min sønns 520 N47 i høst. Skiftet den selv, var relativt grei skuring. Bestiller du fra en kjent leverandør, får du bolter med. Jeg bestilte FEBI. Endret 3 timer siden av Maverick2002
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå