E36Cab1 Skrevet Mai 29 Skrevet Mai 29 Skal selge deler fra E36 M3 97 modell. Det er motor (S50B32) med km.stand 15x.xxx komplett med drivverk, aksler/bremser. Hva er verdi på slikt pr.dags dato sånn ca. ?
hsd Skrevet Mai 30 Skrevet Mai 30 Motor 60-70. Kasse 15 om den er bra, er den dårlig slik dem ofte er så vesentlig lavere. Mellomaksling 5 Understell framme/bak 20-25 Diff 10 Bremser alt etter stand, men for calipere framme/bak som må shines rundt 4.
E36Cab1 Skrevet Mai 30 Forfatter Skrevet Mai 30 9 timer siden, hsd skrev: Motor 60-70. Kasse 15 om den er bra, er den dårlig slik dem ofte er så vesentlig lavere. Mellomaksling 5 Understell framme/bak 20-25 Diff 10 Bremser alt etter stand, men for calipere framme/bak som må shines rundt 4. Så rundt 105-110.000,- samla for alt ? Glemte å nevne Kw Inox V3 coilovers som den har. Hva kan stoler og bakseter i ok stand være verdt (ikke vader) ?
RF91 Skrevet Mai 30 Skrevet Mai 30 11 timer siden, hsd skrev: Motor 60-70. Kasse 15 om den er bra, er den dårlig slik dem ofte er så vesentlig lavere. Mellomaksling 5 Understell framme/bak 20-25 Diff 10 Bremser alt etter stand, men for calipere framme/bak som må shines rundt 4. E 3,2'en sopass nærme S54'en altso? 🤔
hsd Skrevet Fredag kl. 19:28 Skrevet Fredag kl. 19:28 (endret) 1 time siden, RF91 skrev: E 3,2'en sopass nærme S54'en altso? 🤔 ser bedre ut, lager bedre lyd, går omtrent like bra og en slipp å koste på 40k i nye kammer og løftearmer .... ja eg veit ka eg hadde valgt igjen, men det er no meg. litt mer seriøst så er det veldig like motorer. bunnpanne, blokk osv kan jo brukes om hverandre eller deler delenr. s54 sin løfterløsning er litt mer racing, men for vanlig folk så er det eneste som teknisk merkes det at løftere og kammer blir utslitt og koster veldig mye. Toppen er litt mer effektiv originalt, men du hjelpes for så mye penger det koster å ordne opp i kamgreiene på s54 kan man få ordna litt med portene på s50 så man er like langt. alt av de gode gamle s motorene er for den del dyre, og kjem til å bli langt dyrere ettersom slikt ikke blir lagd i dag. Endret Fredag kl. 19:33 av hsd
hsd Skrevet Fredag kl. 19:39 Skrevet Fredag kl. 19:39 3 timer siden, E36Cab1 skrev: Så rundt 105-110.000,- samla for alt ? Glemte å nevne Kw Inox V3 coilovers som den har. Hva kan stoler og bakseter i ok stand være verdt (ikke vader) ? litt over 100 er helt ok pris for begge parter syns eg. En må gi litt kvantumsrabatt ved å selge alt samlet, ellers biter somregel ingen på. Samtidig blir det enklere for deg selv. Klart enklest å dele det litt opp å heller legge deg litt under markedsverdi da. En del henger seg opp i hva ting kostet for 10 år siden, men det har både minket mye på slike deler generelt sett, men også i Norge siden valutaen har blitt så dårlig det er slutt på at "alle" importere å høgde biler fra uk/europa slik det var før. Var jo ei periode det flømte over med e36 m3 deler, men den tid er forbi. Mye av dette er jo også deler som kan brukes i andre karroseri. Dersom det ikke er Vader er nok ikke prisen så mye å skryte av.
RF91 Skrevet Fredag kl. 19:40 Skrevet Fredag kl. 19:40 Ser bedre ut ska eg vera einig i. Resten kan eg ikkje uttala meg om 😅 Vurderte S50B32 sjøl, men so dukka da opp ein S54 til hyggeleg pris 🙄😅
hsd Skrevet Fredag kl. 19:43 Skrevet Fredag kl. 19:43 2 minutter siden, RF91 skrev: Ser bedre ut ska eg vera einig i. Resten kan eg ikkje uttala meg om 😅 Vurderte S50B32 sjøl, men so dukka da opp ein S54 til hyggeleg pris 🙄😅 Fantastiske motorer begge deler uansett, vinn vinn
Eystein Ose Skrevet Fredag kl. 20:59 Skrevet Fredag kl. 20:59 (endret) 1 time siden, RF91 skrev: Ser bedre ut ska eg vera einig i. Resten kan eg ikkje uttala meg om 😅 Vurderte S50B32 sjøl, men so dukka da opp ein S54 til hyggeleg pris 🙄😅 S54 er bare bås. Jeg har en fin M20 du kan bytte i😝 Endret Fredag kl. 21:00 av Eystein Ose Olaandref og RF91 reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå