Jente83 Skrevet Juni 22 Skrevet Juni 22 Hei. Jeg har byttet valvatronic og gassspjeld og oljehus på bmw 318i e91 bensin. Men allikevel så flyr den på tomgang og sperrer på 1500 omdreininger og har ikke noe motorkraft. Noen som vet hva dette kan være? sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Juni 22 Skrevet Juni 22 Tror jeg ville fått tatt en ny diagnose på den og lagt ut her hva feilene viser. Lettere og tolke da tenker jeg . Men når du skriver 1500 omdr ,sperrer den totalt på det uansett ?
Jente83 Skrevet Juni 22 Forfatter Skrevet Juni 22 Ja den sperrer totalt. Har hatt diagnose flere ganger. Men dem greier ikke å få ut no feil på den.
sveigis Skrevet Juni 22 Skrevet Juni 22 De to gule lampene indikerer feil på ABS mener jeg . Enten ring eller sensor mest sannsynlig . De to feilene der kan lage mye trøbbel som at bil går i nødmodus . Hadde samme lampene på en 1 serie og når man fikk fikset det ,gikk bil som normalt men rart de ikke finner noe på diagnose ,da dette bør komme frem .
Jente83 Skrevet Juni 22 Forfatter Skrevet Juni 22 Nå har jeg bare fått betalt folk for å komme hjem og ta en diagnose da jeg ikke får flyttet bilen ut av gården. Men takk for hjelpen 🙂
Reef89 Skrevet Juni 22 Skrevet Juni 22 Hva tok de diagnose med? Med ordentlig utstyr så finner en ut av dette. sveigis reagerte på dette 1
Jente83 Skrevet Juni 22 Forfatter Skrevet Juni 22 Nå har jeg bare fått betalt folk for å komme hjem og ta en diagnose da jeg ikke får flyttet bilen ut av gården. Men takk for hjelpen 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå