x3fan Skrevet i går, 11:59 Skrevet i går, 11:59 Bilen (x3) lugger i lett pådrag, men får ikke opp noe feil på diagnoseapperatet...tips noen?
Otis Skrevet i går, 12:16 Skrevet i går, 12:16 Har du målt rulleomkrets på dine dekk? Det burde være maks 0,5-1% avvik.
x3fan Skrevet i går, 12:17 Forfatter Skrevet i går, 12:17 Er orginalhjul på...det lugger kun når gassen trykkes inn.....girer ellers fint da...
Otis Skrevet i går, 12:25 Skrevet i går, 12:25 Riktig. Ja, da er det mange potensielle ting som kan være problemet. Hvilken modell av X3 har du og motor?
Otis Skrevet i går, 12:30 Skrevet i går, 12:30 EGR ventil er noe som absolutt kan være et problem, men ikke lage feilkoder. Evt har du også luftpsjeldet som står på EGR, om denne modellen har det. Tett innsug er et potensielt problem.
x3fan Skrevet i går, 12:34 Forfatter Skrevet i går, 12:34 Rart den kun lugger ved lav fart...fra 60 ca og nedover...hva med oljebytte på girkassa?
laffe Skrevet i går, 12:47 Skrevet i går, 12:47 Ville prøvd å koble fra fordelingskasse til 4wd bare for å utelukke det. Litt usikker på disse om du kan ta ut en sikring eller om det er best å koble av kabel til servomotoren på fordelingskasse.
x3fan Skrevet i går, 12:51 Forfatter Skrevet i går, 12:51 Takk, må prøve å få noen til å hjelpe meg med det...jeg kan ikke så veldig mye om dette
Ingvaldsen Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 3 timer siden, x3fan skrev: Er orginalhjul på mener fortsatt at du bør måle omkrets fysisk, originalhjul er et vidt begrep
x3fan Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Hvordan gjør jeg det? Hva skal det være?
Ingvaldsen Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden 12 minutter siden, x3fan skrev: Hvordan gjør jeg det? Hva skal det være? omkretsen måles, foran og bak. det skal ikke være avvik på de 2 målingene. det kan gjøres med et lite målband, hyssing osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå