HartgeE70 Skrevet i går, 08:09 Skrevet i går, 08:09 Får koblet til bilen, men med feilkode som jeg må trykke vekk før den går inn på automatisk gjenkjenn motor. Der det står path, er det bare ???????????????? Dette riktig? Og ingen valg for motortype kun automatisk Se vedlegg.
Øyvind L. Skrevet i går, 09:19 Skrevet i går, 09:19 1. INPA er søppel 2. INPA er ikke beregnet for F serie, men eldre modeller som E serie...
Reef89 Skrevet i går, 09:33 Skrevet i går, 09:33 (endret) Ja, som nevnt over. Ser ikke helt riktig installert ut heller.? Endret i går, 09:34 av Reef89
HartgeE70 Skrevet i går, 10:08 Forfatter Skrevet i går, 10:08 45 minutter siden, Øyvind L. skrev: 1. INPA er søppel 2. INPA er ikke beregnet for F serie, men eldre modeller som E serie... Mye som er søppel der ute. Jeg har ikke noe F-serie. jeg har E-serie E70. refererer til bilde. F1 Meny i INPA Inpa er fra bmw standartools og blir installert automatisk. Hvorfor finner den ikke path til de forskjellige automatisk da.
HartgeE70 Skrevet i går, 13:12 Forfatter Skrevet i går, 13:12 2 timer siden, Øyvind L. skrev: Prøve denne: hei. linken vet jeg ikke om fungerer, måtte be om tilgang til filen
Øyvind L. Skrevet i går, 13:44 Skrevet i går, 13:44 29 minutter siden, HartgeE70 skrev: hei. linken vet jeg ikke om fungerer, måtte be om tilgang til filen Har endret noe delings greier nå. Håper det virker, men fikk epost om at du ønsket å laste ned så har godkjent det også.
HartgeE70 Skrevet i går, 13:56 Forfatter Skrevet i går, 13:56 8 minutter siden, Øyvind L. skrev: Har endret noe delings greier nå. Håper det virker, men fikk epost om at du ønsket å laste ned så har godkjent det også. Hjertlig:) Kan jeg bare kjøre install og så overkjører den den gamle? eller må alt vekk først?
Øyvind L. Skrevet i går, 13:56 Skrevet i går, 13:56 Akkurat nå, HartgeE70 skrev: Hjertlig:) Kan jeg bare kjøre install og så overkjører den den gamle? eller må alt vekk først? Ta vekk alt det gamle. HartgeE70 reagerte på dette 1
HartgeE70 Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden 18 timer siden, Øyvind L. skrev: Ta vekk alt det gamle. Den funka dårlig. etter første install, så fikk jeg feil kode at den ikke kunne kommunisere med bil. den hang seg opp i at den sto i remote i obd.ini fil. det gjorde den ikke. sto i STD:OBD avinstallerte og installerte igjen. med samme problem mot bilen. feilkode i INP: Err: 19: IFH-0009: NO RESPONS FROM CONTROLUNIT. GATEWAY communication via file-. G_ZGW No connection to vehicle: KL30: ok? Vehicle awake? Interface settings ok ? Så prøvde jeg og gå inn i ISTA 4.39.20, som virket før dette. nå er den fucka, sier at programmet ikke kan starte, kan være skadet eller feil innstallert. hmmmm
Otis Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Spørs om du skulle hatt bistand til å fikse dette via fjernhjelp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå