SRBMW Skrevet August 9 Forfatter Skrevet August 9 11 minutter siden, E.C. skrev: Da bør blå med brun stripe være riktig. 0,75 kvadrat, så ikke en av de tjukkeste. Lurest å begynne inne under hanskerommet,, er det ikke der alle samles ?
SRBMW Skrevet August 29 Forfatter Skrevet August 29 På 9.8.2025 den 12.18, E.C. skrev: Da bør blå med brun stripe være riktig. 0,75 kvadrat, så ikke en av de tjukkeste. Ser ut som den er sort med grønn stripe,,og vil den da gå fra lykten og inn i den blå kontakten ? Er det noen plass en kan finne tegning om hvordan dei er plasert ?
E.C. Skrevet August 29 Skrevet August 29 Du hadde bilde på forrige side, pin 40 for blå med brun stripe:
SRBMW Skrevet August 29 Forfatter Skrevet August 29 18 minutter siden, E.C. skrev: Du hadde bilde på forrige side, pin 40 for blå med brun stripe: Har fått det til å virke inn i mellom,og da er det sort med grønn framme i selve kontakten til lykten som blinker,så da vil eg tro at det er den ?
SRBMW Skrevet September 1 Forfatter Skrevet September 1 (endret) Noen som vet hvor eg kan finne komplett tegning for blinklysene ? (x3 2014 mod F25) Endret September 1 av SRBMW
mr.pingu Skrevet September 1 Skrevet September 1 26 minutes ago, SRBMW said: Noen som vet hvor eg kan finne komplett tegning for blinklysene ? (x3 2014 mod F25) ISTA har alle skjemaer i seg.
SRBMW Skrevet September 1 Forfatter Skrevet September 1 5 minutter siden, mr.pingu skrev: ISTA har alle skjemaer i seg. Har ikke det,.. 5 minutter siden, mr.pingu skrev: ISTA har alle skjemaer i seg.
mr.pingu Skrevet September 1 Skrevet September 1 Du spurte hvor du kunne finne det; ikke om noen kunne sende Hva er du ute etter? Du har fått tegning for blinklys til hovedlykten allerede i tråden her. Vedlegger den igjen. Dette gjelder biler produsert etter 04/2014. Før det har bilen blinklys i sideskjerm i stedenfor i speilet men pinout er det sammen. Legger også ved lokasjon til Footwell Module så du kan finne ut hvilken stikk det er på.
Otis Skrevet September 1 Skrevet September 1 8 minutter siden, mr.pingu skrev: Du spurte hvor du kunne finne det; ikke om noen kunne sende Han har fremdeles ikke spurt mr.pingu og E.C. reagerte på dette 2
mr.pingu Skrevet September 1 Skrevet September 1 (endret) 6 minutes ago, Otis said: Han har fremdeles ikke spurt Jeg er klarsynt (Og har en god dag) Endret September 1 av mr.pingu
SRBMW Skrevet September 1 Forfatter Skrevet September 1 Når det virket så målte eg med prøvelampe,og da er det den sorte og grønne som blinker,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå