Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
26 minutter siden, RF91 skrev:

E detta ei oppskrift du vil anbefala? Vil jo sjølsagt ha ting mest muleg OEM, men samtidig med mest muleg funksjona 😅

Var fra Bimmerrerrofit jeg hadde emulator fra jeg også og det fungerte ok det, bortsett fra bakluke funksjonen, har sikkert 100 mail til/fra de med support, men fikk aldri fikset den funksjonen, mulig det var pga software i bilen var fra når bilen var ny (2010) jeg har dog i ettertid oppgradert til nyeste software, men har som sagt ikke emulator i bilen lenger.

Det ser heller ikke ut for at Bimmerrerrofit er operative lenger, så da blir nok det beste alternativet bmwcustomretrofit.com de er vel det Europeiske motsvaret og det sto egentlig mellom de og Bimmerrerrofit når jeg skulle velge emulator for ørten år siden.

Skrevet
32 minutter siden, RF91 skrev:

E detta ei oppskrift du vil anbefala? Vil jo sjølsagt ha ting mest muleg OEM, men samtidig med mest muleg funksjona 😅

Ja uten tvil, cic er meget brukbare greier.  Kan bruke emulator som delbetaling for lokariskjermer😎

min emulator ble sendt i retur fordi den ikke fungerte som den skulle, men ble testet ok i canada hos bimmerretrofit og sendt tilbake.

så grunnen til at den fjusket hos meg var nok en underliggende canbusfeil. Men jeg brukte den uten og var fornøyd med det selv om jeg savnet gps litt.

kostet 4500kr pluss moms i sin tid for emulator, tror jeg fikk combox med tilbehør fra kleinanzeigen til rundt 3-4000kr.

brukte universal dab antenne med overgang til fakra, men har du bil med original dab så ligger det vell klart.

IMG_0117.jpeg

IMG_0121.jpeg

IMG_0122.jpeg

IMG_0546.jpeg

IMG_0844.jpeg

IMG_0845.jpeg

IMG_0862.jpeg

IMG_0860.jpeg

IMG_0886.png

IMG_0883.jpeg

IMG_0869.jpeg

Skrevet

Må ein kjøpa dei fleste programma da e snakk om her, eller e da sånn so før at ein kan få da tilsendt på link/skaffa av ein kompis med alt på ein cd? 😂

Skrevet
15 minutter siden, RF91 skrev:

Må ein kjøpa dei fleste programma da e snakk om her, eller e da sånn so før at ein kan få da tilsendt på link/skaffa av ein kompis med alt på ein cd? 😂

Ista og Esys kan man fortsatt få på "Cd" 😂 mens disse programmene med dongler og slikt er det vel litt værre med 

Skrevet
14 timer siden, RF91 skrev:

Ikkje den beste utgaven men har i alle år brukt bmw easytools pakken du finner på google. Det inkluderer ncs/inpa, husker ikke om ista fulgte med der eller om jeg lastet det ned på si

Det jeg ikke har fått til selv har bimmerfiks ordnet via teamwiever

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...