Pauiva Skrevet i går, 10:18 Skrevet i går, 10:18 Får ikke låst opp min 135i 2010 mod. Strøm er som det skal være og nøkkel er i orden. Når jeg låser opp manuelt og setter inn nøkkelen er den fortsatt helt død. Har opplevd dette en gang før, da begynte det å virke igjen helt plutselig etter 2-3 timer. Da trodde jeg det var nøkkelen. Noen som har en ide ?
humpfy Skrevet i går, 16:51 Skrevet i går, 16:51 (endret) Tomt batteri i nøkkelen? edit: De lades vel under bruk, som kan forklare din tidligere erfaring. Men batteri må til slutt byttes. Endret i går, 16:52 av humpfy
Marius2002 Skrevet i går, 16:56 Skrevet i går, 16:56 Kan det være jording som gjør at bilen er dau? Sjekk jordingskabler. De ligger vel åpent under på disse også? https://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=1768023
///FredriK.S Skrevet i går, 17:11 Skrevet i går, 17:11 Evnt så kan det være + kabel inn på JBE / sikringsboksen Marius2002 reagerte på dette 1
Pauiva Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden 17 timer siden, humpfy skrev: Tomt batteri i nøkkelen? edit: De lades vel under bruk, som kan forklare din tidligere erfaring. Men batteri må til slutt byttes. Ny nøkkel, og nye batteri i båre bil og nøkler👍
Pauiva Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden 17 timer siden, Marius2002 skrev: Kan det være jording som gjør at bilen er dau? Sjekk jordingskabler. De ligger vel åpent under på disse også? https://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=1768023 Gikk ut å prøvde igjen etter 1,5 t, da var alt ok. Dette skjedde sist jeg hadde problem også🤔
Pauiva Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden 17 timer siden, ///FredriK.S skrev: Evnt så kan det være + kabel inn på JBE / sikringsboksen Gikk ut å prøvde igjen etter 1,5 t, da var alt ok.
540is Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 2 minutter siden, Pauiva skrev: 17 timer siden, ///FredriK.S skrev: Evnt så kan det være + kabel inn på JBE / sikringsboksen Gikk ut å prøvde igjen etter 1,5 t, da var alt ok Typisk det om det er dårlig kontakt der. Når bilen er død kan du prøve å banke på området under hanskerommet og foran på gulvmatten. Våkner den til liv da så vet du hva det er.
Pauiva Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden 4 timer siden, 540is skrev: Typisk det om det er dårlig kontakt der. Når bilen er død kan du prøve å banke på området under hanskerommet og foran på gulvmatten. Våkner den til liv da så vet du hva det er. Takker for tips👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå