GAMMELOGGOD Skrevet Tirsdag kl. 13:28 Skrevet Tirsdag kl. 13:28 Hei ! Min gamle "venn" er nå moden for å bli overtatt av en entusiast som vil og kan fikse opp i noen bagateller slik at den kan bli EU godkjent. Det som er kjente feil p.t. er iflg verksted rustne jekkfester ( ingen problem for meg mht å skifte dekk ) rust på bakluke og feil på en lås på sidedør bak Bilen har nye bremser gode dekk motor er helt OK med ny vannpumpe . Royal red på farge og befinner seg i Nordre Follo, Da jeg selv er snart 74 år har jeg ikke mot eller økonomi å få denne oppdatert og syns det er for galt å skrote denne nå - gått 315000, Gi beskjed om dette frister noen sondre reagerte på dette 1
GAMMELOGGOD Skrevet Tirsdag kl. 16:20 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 16:20 Reg nr HB 60938 1999 mod har vært behandlet hos Funderud understellsbehandling ikke mye rust for alderen bortsett fra bakluke (kjent BMW problem) og jekkfester ??
Ingvaldsen Skrevet Tirsdag kl. 16:39 Skrevet Tirsdag kl. 16:39 Uten bilder så blir det nok vanskelig å finne noen kjøper sluquet reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå