Daniel. Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) 21 timer siden, Olaandref skrev: Endelig fått på felgene. Spacet ut 10 mm foran og 12 mm bake, fikk nå akkurat pekefingeren mellom hjulbuene bak, så jeg unngår forhåpentligvis subbing. Fikk først lagt på feil profil bake, men det ble kjapt rettet opp i, må si jeg ble godt fornøyd med resultatet til slutt, syns det er et bra løft fra CH felgene, selv om jeg alltid har likt disse på E46. Ble meget pent med LM felgene 👌 3 timer siden, Olaandref skrev: Denne sommeren har vært mildt sagt elendig som dere ser i tabellen her, over 1000mm nedbør fra 1 juni og frem til i dag, 77 dager med nedbør, og en høyeste middeltemperatur på 12,8 grader i Juni, Juli og August hadde 12,5. Det er jo mildt sagt nitrist, og meldingene videre er det samme. Alt av planer for utvendig arbeid denne sommeren har røket, demotiverende? Ja.. Tror sommeren har vært rimelig skuffende på hele vestlandet i år dessverre 😅 Endret 7 timer siden av Daniel.
Olaandref Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden 50 minutter siden, E.C. skrev: Ble fint det Du får gi et pip om CH-felga skal bort. Er det CH 005 som er bak? De tenker jeg skal selges, har for mye felger liggende nå 😅 CH 004 foran og CH 017 bake. 8,5" ET35 og 10" ET20. 🙂 E.C. reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden 38 minutter siden, Skulebollen skrev: Det er vel samme vær som her.. Det er helt Jævlig. Har jobbet mye i nord Tyskland siden juni, så har heldigvis fått rikeslig med sol der. Jeg gidder ikke kjøre entusiastbil i regnet, og da er det ikke mange km. Man klarer banke inn på en sommer😅 Ja, det er vel ikke ulikt der inne nei 😅 Var i Tvedestrand to ganger i sommer, det var vel det jeg fikk sett av solen 😅
Olaandref Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden 23 minutter siden, Daniel. skrev: Ble meget pent med LM felgene 👌 Tror sommeren har vært rimelig skuffende på hele vestlandet i år dessverre 😅 Takk for det 🙂 Ja, det har nok vært jevnt over dårlig i vest 🤢
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå