andreeb Skrevet Tirsdag kl. 11:18 Skrevet Tirsdag kl. 11:18 Kjøpte nylig denne bilen (under 1 uke siden fra forhandler), og tok en sjekk, noe jeg bør være bekymret for? Vet noen av disse er pga tailgate/bagasje luka, de har fjernet ene motoren på venstre side og kan ikke se kablene, vet ikke om det er så enkelt som å kjøpe ny og montere, men nå er ikke akkurat det krise. Men likte ikke motor feilkoden samt styring. Link til hele diagnosen: https://reports-html.mycarly.io/fault-report?lng=nb&id=LR69f0927817b513af4151d2fe42f88abf8eeb900d8edb160d3a65d835764933d07e2eb03367bd432639222411 Andree
Hpi Skrevet Tirsdag kl. 11:53 Skrevet Tirsdag kl. 11:53 En vanlig måte er å slette kodene og se hvilke som kommer tilbake. Jeg er også skeptisk til Carly men kanskje det ikke er grunnlag for det lenger jeg vet ikke. Neste steg for min del ville ihvertfall å fått lest ut feilkoder med et mer Bmw spesifikt diagnoseutstyr
andreeb Skrevet Tirsdag kl. 11:56 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 11:56 Den lå i bilen så da tenkte jeg at jeg kunne prøve den, syke priser for å kunne slette koder osv, må tydeligvis betale for den funksjonen
Reef89 Skrevet Tirsdag kl. 12:12 Skrevet Tirsdag kl. 12:12 ..men få slettet/ tatt ny diagnose med ordentlig utstyr som nevnt.
Makky123 Skrevet Tirsdag kl. 12:54 Skrevet Tirsdag kl. 12:54 Som nevnt over, første steg er å slette koder og se hva som kommer tilbale etter en liten kjøretur. Hvis du skriver hvor du holder til, så kan det være noen forumbrukere er i nærheten som kan hjelpe for en liten slant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå