Patrick s bimmer Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hei, jeg har ettermontert en unit som har Apple CarPlay innebygget, selve skjermen og alt funker tipp topp. Men jeg sliter med at lyden er veldig dårlig. Akkurat som om den skurrer litt, høres ut som når en radio ikke er helt på riktig frekvens, altså du hører det litt men mest skurring. Noen som har noen tips eller vært borti lignede? Er en 520d e61 2009 med ccc systemet.
Reef89 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hvis det ikke er lyd via fiber så er det vanlig, lyden går da via AUX.
Patrick s bimmer Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Det sitter en inne bygget Aux kabel fra skjermen, og den har jeg koblet inn i bilen originale Aux input (den inni armlene). Og lyder en veldig skurrete.
mr.pingu Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ja dette er store (pris)forskjellen med f.e. Mr12Volt. DAC på disse skjermene er ikke verdens beste, viktig når man kjøper sånt skjerm er å se på hvilken audio chip den bruker. Store forskjeller her.
Espen.st Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) jeg hadde samme problemet på min, endte opp med å kjøre lyden via bilens bluetooth samtidig som jeg var koblet til CarPlay på Iphone, dra ned kontrollsenter og trykk på airplay logo opp til høyre og endre output. Endret 2 timer siden av Espen.st
Patrick s bimmer Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden 3 minutter siden, Espen.st skrev: jeg hadde samme problemet på min, endte opp med å kjøre lyden via bilens bluetooth samtidig som jeg var koblet til CarPlay Det er ikke original Bluetooth på bilen min, har bare benyttet Aux til telefon.
Espen.st Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 5 minutter siden, Patrick s bimmer skrev: Det er ikke original Bluetooth på bilen min, har bare benyttet Aux til telefon. ah, da kan du eventuelt kjøpe en aux-bluetooth dongle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå