FransEirik Skrevet Juni 13 Skrevet Juni 13 Det er klart at nivå sensorer sender feilsignal når bilen ligger helt nedpå baken, da dette er utenfor rangen til sensorene. for meg så høres dette ut som defekt ventilblokk siden ingenting skjer. https://www.autoupgrade.no/products/bmw-f11-f707-f01-ventilblokk
dopus Skrevet Juni 15 Skrevet Juni 15 På 14.6.2026 den 0.39, FransEirik skrev: Det er klart at nivå sensorer sender feilsignal når bilen ligger helt nedpå baken, da dette er utenfor rangen til sensorene. for meg så høres dette ut som defekt ventilblokk siden ingenting skjer. https://www.autoupgrade.no/products/bmw-f11-f707-f01-ventilblokk Trådstarter fikk den opp med diagnose software. Og hvis da ikke bilen siger ned, så bør jo i utgangspunktet fordelingsblokken være tett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå