Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger er nok ikke andre men sine egne indre ønsker. Når vi mennesker ser noe fint har vi en tendens til å ville ha det :P 
Men ja, til syvende og sist er det rent selvdisiplin.  Jeg har noen ganger gått kanskje litt bratt ut med penger til ekstra-utstyr eller mods men som regel har jeg alltid fått delene ganske billig ved å ha tålmodighet.
Ønsker trenges ikke å bli oppfylt med en gang men når man ser så mange fine ting som her på bimmers.no får man jo aktivert lysten og kreves det litt innsats å ikke gi etter med en gang.  ;) 

Skrevet

Selv sliter jeg med at hobbyen kan bli litt meget, siden jeg er utålmodig å vil gjøre "alt" på en gang. Stor gjennomgang av biler har jeg også, da jeg får utslett av å eie samme bil mer enn 3 virkedager, noe som igjen er lite økonomisk gunstig. 

Men jeg tror man noen ganger bare må bremse ned, flytte tidsperspektivet litt og se at ja det senkesettet er kult, men akkurat nå er det greit å kanskje få byttet den frontruta jeg ikke ser igjennom - eller fylle frysern med kjøtt til grill sesongen. 

Prioriteringer, og ønsker som er nevnt tidligere :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...