Runebill Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Har montert et ledningsnett fra brink. Noen som har erfaring med dette. Må dette kodes. Fikk opp feilmeldinger på det meste etter oppstart. Det var så mange canbus ledninger hvilken skal man bruke?
Otis Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Hva stod det I manualen? Å hvilke ledninger for bus koblet du deg på?
TurboJens Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Sannsynligvis feilkobla. Eg monterte kit fra Auto-Haak(?) og det virka umiddelbart. Ingen koding. Får opp symbol i skjermen om at tilhenger er tilkobla når eg rygga og den muta p-sensor bak. Viss du kobla sammen CanH og CanL så dør bussen. Tar du av og på batteriet våkna den igjen. Bytta du om på CanH og CanL så kan det også skje mykje rart. Manualen for tilkobling av CAN er ofte litt generell, eller har mange ulike alternativ alt etter spesifikk modell/utstyr så viktig å holde tunga beint i munnen 😅
teerex Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Monterte ledningsnett fra Brink/ECS på min E70 for 3 år siden, og denne boksen fikset alt plug&play. Endret 2 timer siden av teerex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå