35bro Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Finnes det noen kloke mennesker her som har vært borti disse pumpene? Jeg har ikke sett noen kilder som har stemt, gikk på en bil del side og bestilte ny pumpe.. denne passer! Sto det, 3bar.. hehe, bilen sa neitakk og jeg ble frustrert siden det sto at delen var riktig osv osv. så jeg gikk all out og kjøpte 6bar, men etter en del kjøring så kan bilen rykke og sånt når jeg slipper på gassen. så det jeg lurer på, er 6bar for høyt eller går det fint å ha den pumpen i en 1,6L Motorkode N45B16A
Haug530D Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 5 timer siden, 35bro skrev: Finnes det noen kloke mennesker her som har vært borti disse pumpene? Jeg har ikke sett noen kilder som har stemt, gikk på en bil del side og bestilte ny pumpe.. denne passer! Sto det, 3bar.. hehe, bilen sa neitakk og jeg ble frustrert siden det sto at delen var riktig osv osv. så jeg gikk all out og kjøpte 6bar, men etter en del kjøring så kan bilen rykke og sånt når jeg slipper på gassen. så det jeg lurer på, er 6bar for høyt eller går det fint å ha den pumpen i en 1,6L Motorkode N45B16A Hvilken pumpe er det du har kjøpt?
Haug530D Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden (endret) 21 minutter siden, 35bro skrev: Jeg har kjøpt 6 bars pumpe😆 Ja, jeg skjønte jo det, men har du noen link til den du kjøpte eller har du bare kjøpt en helt tilfeldig pumpe som du tror skal fungere? Jeg vil forøvrig tro at det er 3bar som er normalt siden det står dette i TIS: "Important! The fuel in the fuel lines is under pressure (approx. 3 bar)! Catch and dispose of escaping fuel." Jeg tror forøvrig ikke det er bensinpumpen som er problemet ditt siden det er den mekaniske høytrykkspumpen som leverer bensin til dysene. Endret 26 minutter siden av Haug530D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå