Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Nå trenger jeg noen kloke hoder her til å hjelpe meg..

jeg har nylig vært inne på Bavaria/Hedin for å bytte olje på Transferkassa, for å være litt føre var på vedlikeholds siden.

Dette var tydeligvis det dummeste jeg gjorde. Etter timen min på Bavaria betaler jeg nesten 8000kr og reiser hjem etter oljebytte og ‘’kjøretøykontroll’’.

i det jeg kommer hjem på gårdsplassen og skal rygge på plass, der må jeg ha en god del sving for å komme på plass, vrir om rattet og gir slak gass. Da lugger det og knepper noe inni helvette i bilen og det høres ut som hele forstillinga skal dette ifra hverandre!!

jeg tester det litt og ved god sving og gass så går nesten ikke bilen frem eller bakover og det bare hakker og lukker og bråker veldig! Merk at rett frem og rett bak er det null ulyd eller problemer.

jeg ringer da Bavaria igjen så fort som mulig og forteller dette siden det ikke var noe som helst problemer med bilen da jeg leverte den. De mener jeg ikke burde kjøre med den og kommer da med bergningsbil. Etter litt feilsøking på verkstedet sier de at drivakselen på høyre side er gåen, derfor problemet.

jeg syns det fortsatt var rart siden det ikke var problem med det før servicen.

men etter mye om og men så går jeg med på å betale for drivaksel bytte som er så innmari ‘’billig’’.

de ringer meg opp etter verksted timen og sier at problemet er der fortsatt og jeg må også bytte på venstre siden.. det nekter jeg for og henter bilen min. Den er da altså like jævlig å kjøre med, nesten værre.

kommer hjem og er i tenkeboksen, søker litt på internettet og finner ut at sikring nr. 178 er til VTG modulen. Jeg kobler ut denne og bilen er akkurat som før, null problemer.

kan noen hjelpe meg med hva som kan ha skjedd her under VTG olje bytte på verkstedet? Skal jeg kreve tilbakebetaling på drivaksel bytte, hva hadde dere gjort?

her må det være noe de har glemt eller gjort feil??

mvh. Sliten BMW eier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...