Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,
min Z4 sine seter er fortsatt fine, men nå etter snart 2 sesonger med kjøring ( totalt 16.000 km.), må jeg starte et vedlikehold av skinn setene.
- Hva bruker du av produkt for denne jobben?

Bildet er ikke av Z4 sine Cognac farge skinn seter, men viser hvordan et forsømt sete ser ut.

Kan være et bilde av skinn

Endret av Mr. Erling
  • 3 weeks later...
Skrevet

Takk for  tips og råd!
Jeg dro til bil detaljisten ''Merhebia'' her i Drammen, for en besiktigelse av det misfargede fører sete.
Følte på meg at dette var en jobb for proffer.

Glad jeg gjorde det, for etter 4 dager hentet jeg den og sete var som nytt, og mykt.
Sete, som er lyst brunt, hadde etter 2 sesonger fått sort sjattering av misfarging.
Jeg bruker aldri(!) Ola bukse eller spiser aldri noe som helst i bilen, når jeg kjører, men det til tross, hadde svette og div. bukser satt sitt preg på skinnet.

Hele interiøret, inkl innside av vindusglassen fikk ''en runde'' med rensesvampen'' også.
Innmari mye ''fett'', som legger seg på innsiden av vinduet, som er virkelig trassig å fjerne!

I tillegg fikk karosseriet en skikkelig grundig vask, oppfriskning for keramisk coating + sjekk og service av PPF beskyttelse filmen på utsatte steder.

Så nå er den klar for nok en vinterlagring, ... snart!
Skal nyte denne helgen med Z4'n, som ''spå-vær-folket'' påstår skal bli en mini sommer, før høsten begynner virkelig.....🙂

IMG_0418.jpeg

IMG_0420.jpeg

IMG_0421.jpeg

IMG_0422.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...